NEW IN FROM NO.CHIQUELLE.COM

Hei! Jeg har som sagt bestilt fra Chiquelle som jeg postet et innlegg om tidligere. Mange spurte hvor den røde skjorten min var fra, og det er en av produktene som er fra Chiquelle. Liker den skikkelig godt og søsteren min liker den alt for mye. Bestilte min første bodysuit, det ser så bra ut når du har det ned i shorts, skjørt og eventuelt bukser. Kjolen jeg valgte er superfin, men den sitter ikke så bra på figuren min dessverre. Fornøyd med det jeg har bestilt og har sett at de har fått inn flere nye ting etter jeg bestilte så har veldig lyst til å kjøpe noe annet derfra!

Nå har jeg og Didrik kost oss masse med gulrotkake som han var så søt å kjøpte med hjem etter skolen. Den var kjempegod! Elsket de små sprø bitene med masse sukker, hihi. Ellers har jeg nettopp blitt ferdig med en innlevering i egentreningsprosjekt i zumba som jeg driver med på skolen. Gikk på Spenst før som medlem og da danset jeg zumba flere ganger i uken. Men mistet dessverre motivasjonen og lysten så den har vært borte i over 1 år nå dessverre. Vurderer å begynne igjen, men da må noen virkelig presse meg til å ville trene.


Link

Link

Link

//sponset 

25 kommentarer

Siste innlegg