MY BEAUTIFUL PROMDRESS

Hei søte lesere! Som sagt har jeg fått ballkjolen min og den er perfekt. Jeg tok ikke spesial sydd fordi jeg er sikker på at størrelse 32 ville passe meg selvom det var litt for stort. Den satt som et skudd og er like fin på bildene som i virkeligheten. Jeg er så fornøyd at jeg ikke har sett makan til bedre humør på lenge. Jeg har aldri hatt en slik kjole før så da jeg prøvde den for første gang følte jeg meg som en tannfè. Fargen på kjolen er helt nydelig og alt i alt, jeg elsker den. Leveringstiden tok nærmere 1-2 uker, husker ærligtalt ikke hvor lang tid det tok. Var i andre tanker mens jeg ventet på den, haha. Men jeg bestilte med Express tid så den kom fortere enn den vanligvis gjør. Den er myyyyyye finere på!

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

54 kommentarer

Siste innlegg