DAGENS OUTFIT 07.DES.12

Hallo! Hadde en kjempe bra skoledag faktisk, startet skoledagen med 4 timer film så i norsken hadde vi gruppearbeid som faktisk endte opp til å bli noe kjempe gøy. Dagen gikk kjempe fort og jeg er så glad for å endelig si at det er helg. Jeg skal til Thomas i dag og lage middag, kose oss med skrekkfilmer i kinogarasjen som han har. Det er så koselig hos han, foreldrene er ufattelig hyggelige å snakke med og jeg føler meg alltid så velkommen der. Vinneren av sweet luen av junkyard konkurransen ble Marie Louise og gratulerer så mye til deg, håper du blir fornøyd 🙂

Ellers så vet dere alle at jeg er fryktelig glad i klokker, vet faktisk ikke hvor mange klokker jeg har nå. Kan med glede lage et innlegg senere og fortelle hvor dem alle er fra. Jeg har ny klokke nå igjen og jeg elsker den. Begynt å få smak for litt med classy klokker, kanskje fordi jeg kun har to av dem. Nye klokken jeg har på meg ser dere på bildene under. Vet mange av dere er aktive på både facebook, instagram (@larssonjennings) og twitter. Hjemmesiden er larssonandjennings. Trykk på de forrige lenkene for å komme til accounter dere kan følge for å se på fler av klokkene derfra. Sist men ikke minst: Ha en fin helg alle sammen!


Skjorte Junkyard Tank Junkyard Bukse Junkyard Snapback Junkyard Sko DinSko Klokke Larssonandjennings

 
Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

 

31 kommentarer

Siste innlegg