CHRISTMAS PRESENTS

Hei dere! Nå er det bare 7 dager igjen til julaften, åååh som jeg gleder meg. I dag har hele dagen gått til å pakke julegaver. Har dere kommet langt med julegavene? Jeg skulle på posten i stad for å sende noen beachit luer og gensere, hadde ventet i 15 minutter til det var min tur, da jeg først kommer til disken sier damen at jeg må sette på frimerker selv og skrive på avsender, og gå bakerst i køen igjen. Dette er noe av det teiteste som har skjedd meg på posten, jeg har sendt mye før også akkurat det samme og det har aldri vært slik. Posten har ufattelig dårlig service, vi kommer jo der for at de skal sende pakker, ikke for at vi selv skal stå der å gjøre jobben og sette på frimerker selv? Uansett, nå er jeg kjempe stresset fordi jeg aner ikke om jeg har terminprøver i morgen eller om det er på onsdag. Ja, det har vært så mye som har skjedd de siste ukene at jeg ikke lenger henger med. Tror jeg kommer til å gråte av glede når jeg er ferdig med alle prøvene. Ha en fin kveld dere!

Trykk på bilde for å komme til dagens luke:

13 kommentarer

Siste innlegg