SHEINSIDE

Hei dere! Som dere vet er jeg fast kunde hos Sheinside. De har mye fint der og et stort utvalg av masse fine varer. De har en liten blanding av Carlings og BikBok, bare en litt mer classy og rocka mikset sammen. De gangene jeg har bestilt derfra har jeg aldri måtte betalt noe toll. Hvis du bestiller uten Express tid så er det gratis frakt, men med Express tid koster det bare 7-15$ i tillegg. Jeg anbefaler dere å bestille med Express tid, da kommer dem frem fort og jeg hater å vente så hvis dere er lik meg der så anbefaler jeg derfor dette. Dette med størrelsen på Sheinside produktene er det veldig variert, derfor må du bla litt lenger ned når du har klikket deg inn på en vare så står det informasjon om plagget under hovedbilde. Som vanlig er det onesize, det er mellom 60-70 cm langt. Men for all del, vær flink å sjekk informasjonen så du ikke angrer. Mer om frakt osv kan du lese her. Ellers har jeg aldri væt ufornøyd med tingene jeg har bestilt, har allerede begynt å småbestille litt sommershortser osv derfra allerede. Hvis det er noe mer dere lurer på gjerne kommenter i dette innlegget så svarer jeg så fort jeg kan her.


Jakke link – Kjole link – Smykke link

Genser link – shorts link – Øredobber link

34 kommentarer

Siste innlegg