WYCLEF JEAN

Hei folkens! Jeg vet ikke om det er mange av dere som hører på denne Wyclef Jean fra Haiti? Men det burde hvertfall være noen. Jeg tenkte bare å informere dere litt om at han skal holde en konsert allerede nå i februar, datoen er 07. februar og holdes i Oslo Sentrum Scene. Han har t.o.m solgt over 15 millioner med sitt album The Score, det er helt syyykt. Jeg har hørt på han i flere år og liker han en god del. Jeg får som sagt ikke dratt på slike konserter fordi jeg er født med feil av hørsel slik at jeg kun har et øret jeg hører på om må derfor være forsiktig med hvor høy musikk osv er. Hadde selvfølgelig vært drit rått å dra på denne konserten men jeg er litt redd. Til dere som interesserte i dette i hvertfall og har lyst til å dra på denne konserten, billettene er til salgs og kan kjøpes HER.
 

// reklame

6 kommentarer
    1. Hjelper det ikke om du bruker ørepropp? Jeg har og nedsatt hørsel og må være veldig forsiktig selv. Så skjønner litt hvordan det er. Hørte så dårlig før at jeg nesten måtte begynne høreapparat. Dessuten går det an å få spesiallaget ørepropper. 🙂

    2. Nei, men dersom du bestiller deg spesiallagde, så tetter disse mye mer. De fjerner støy når du er på konsert. Og du hører faktisk musikken mye bedre, sånn føler jeg det i hvert fall. Så dersom du har normal hørsel på øret ditt, så skader det nok ikke å ta en konsert eller to (med ørepropper, selvfølgelig) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg