INSTAGRAM

Hei hei! Kjempe gøy å se at mange er ivrige etter å vinne billettene til kinofilmen. Tror faktisk jeg skal ta meg en tur på kinoen selv, for den ser veldig bra ut synes jeg. Ellers er det en del som jeg har lagt merke til som enda lurer på hva jeg heter på instagram. Jeg heter ALOHAAMAD. Har sett at flere har lagt ut bilder av meg der og tagget meg, tagget meg som inspirasjon til klesstilen deres osv. Det er super gøy for meg å se at dere mener det, og enda søtere at dere tagger meg. Prøver så godt jeg kan å like alle bildene som blir tagget med navnet mitt. Håper jeg har gjort en litt god jobb? Om det er noe annet dere lurer på innenfor accounter jeg har så gjerne skriv det ned her i kommentarfeltet så svarer jeg så fort jeg kan. Gjerne legg igjen instagram brukeren deres her også, kan ikke love at jeg følger alle akkurat… Men tar gjerne en titt innom så mange jeg klarer! Kjempe gøy å få sett hvordan dere ser ut, det synes jeg faktisk er kjempe moro.

205 kommentarer

Siste innlegg