SUNDAY

Hei & god morgen kjære lesere! Kom nettopp på en rar ting, hvorfor sier noen hei bloggen? Det er jo leserne man skal snakke/ skrive til. Nok om det, det hørtes ikke like kult ut nå lenger. Grunnen til at jeg har vært dårlig på å oppdatere bloggen denne helgen er fordi det eneste jeg har gjort er å tilbringe dagen i sengen, ble dårlig i går så jeg var jo helt ubrukelig og ikke orket noen ting. Men kom noe godt med det! Endelig lagde Didrik middag til meg, sjeldent syn. I dag må jeg gjøre en egentreningsinnlevering, ikke noe vanskelig men jeg har fått glemt det noen av gangene så nå må jeg rekke det innen fristen. En annen ting også, noen av dere spør om jeg kan lage et innlegg om hva jeg trener. Men jeg trener bare det jeg klarer, kjører på med de treningsapparatene jeg forstår meg på. Jeg er ingen proff i dette, og hvertfall ikke når det kommer til å spise sunt. Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å kun spise ting som salat og havegryn osv. Jeg hater havregryn, salat med forskjellig tilbehør blir jeg fort lei av også. Vurderer nå og lage meg macaroni med bearnaise til frokost. Stygge sannheten. Snakker vi fitness inspirasjon?

17 kommentarer

Siste innlegg