CURLY HAIR

Hei allihopa! Jeg har bare vært hjemme i hele dag for å ta det litt med ro. Kvalmen er nesten helt borte nå så det er kjempe deilig. Jeg var så redd for at jeg kom til å få omgangssyken. Sist jeg hadde det var vel på barneskolen, og godt er det! I morgen for første gang starter jeg 09:30 på skolen fordi vi holder på med dette kk prosjektet som jeg har sagt litt om tidligere, filmen er snart ferdig. Kanskje dere vil se den om det ønskes? Jeg sitter nå og kjeder meg skikkelig, men siden jeg ikke gjør noe spesielt vurderer jeg å stikke en tur i dusjen. Hater tanken på at jeg skal dusje, men når jeg først dusjer blir jeg der i en evighet. Ganske rart, men det er jo så sant.

Ellers har jeg i det siste ikke giddet å gjøre noe med håret mitt. Egentlig ikke giddet å sminke meg noe heller. Vil heller sove lenger, sånn er det med meg. Rutinen min er å dusje, la håret tørke litt mens det fremdeles er litt fuktighet i det fletter jeg to fletter på hver side og sover med det til jeg tar dem ut neste morgen. Ikke alltid det blir like bra, da tar jeg heller bare en hestehale og drar på skolen. Beundrer disse jentene som orker å krølle, rette, sminke seg det lille ekstra før skolen. Men jeg beundrer sengen min for mye til å orke det, hehe. Hvordan er det med dere?

40 kommentarer

Siste innlegg