VINNERNE AV BRUN OG BLID KONKURRANSEN & MER

Hei dere! Jeg har prøvd å få med noen til Sverige men da har det enten vært at de jobber eller ikke har penger. Sååå typisk da jeg endelig har penger. Men Carsten reddet meg fra en kjedelig lørdag, deilig at den ikke blir like dårlig som i går. Vi skal bare være med resten av gutta, spille gitar og bare slappe av. Det er så koselig å være med de gutta fordi stemningen er alltid på topp med dem. Usikkert når jeg drar enda, men kan være når som helst fordi de skal ringe da de kommer. Derfor burde jeg egentlig rydde ferdig i huset osv, fordi jeg blir vel hos gutta til i kveld og i kveld kommer mamma og pappa hjem fra Tyrkia. Jeg har ikke skrevet noe om det på bloggen fordi jeg er redd det kanskje er noen galinger som leser den som da tenker at de kan bryte seg inn i huset, ja, kanskje litt i overkant av teit men jeg har hvert fall vært på den sikre siden så det er jeg glad for. Det har vært kjempe deilig å være alene hjemme, men skal søren meg bli deilig at de kommer tilbake og skal få gjort litt husarbeid.

Vinnerene av brun og blid konkurransen er kåret og vil bare si en stor takk til alle som meldte seg på. Vinnerne av brun og blid konkurransen ble 1.plass = Eva L.K, 2.plass =  Mari & 3.plass = Nadia. Gratulerer så mye! Sjekk mailen deres så fort dere kan så jeg kan få adressen. Det kommer allerede en ny konkurranse i morgen hvor du kan vinne noe ganske kult synes jeg i hvertfall. Så gled dere! 


Caps BeachItClothing Tshirt Hollywood Klokke DanielWellington

17 kommentarer

Siste innlegg