OPPDATERT

Hei! Har gått igjennom litt på rommet mitt og ute på gangen ettersom jeg har to skap og alt for mye klær egentlig. Innbiller meg selv at joda, jeg har masse plass jeg! Men nei, det stemmer ikke. Og i tillegg deler jeg og Didrik skap som gjør det til enda mer klær. Det jeg har som tar mest plass er uten tvil gensere og skjorter, så skal ta en titt igjennom det senere og da blir det lagt ut mer på salgsbloggen. Som dere da har skjønt har jeg allerede nå oppdatert salgsbloggen min. Trykk HER for å komme direkte til bloggen.

Ellers la jeg merke til noe veldig rart på salgsbloggen, at det går an å like innleggene jeg skriver der. Det er ganske rart fordi jeg kun kopierte over dette designet til salgsbloggen. Så om noen vet noe om hvordan jeg kan få lagt til sånn facebook like-knapp på denne bloggen, gjerne si ifra!

15 kommentarer

Siste innlegg