I GÅR KVELD

Hei dere! I går ble det plutselig spontant gjort av meg å dra på en fest sammen med Ida og Malin i Son. Vært på tre fester i ferien, dette er ikke meg, haha. Da vi kom frem til festen var det første jeg tenkte kaos. Møtte på flere folk fra Moss, det var så ufattelig tilfeldig at vi alle sammen var der egentlig. Jeg og Ida ble der ikke lenge i det hele tatt, ble litt for mye for oss. Det kom mer og mer folk hele tiden og var ingen sitteplasser osv… Derfor kom Didrik og Sondre til Son for å hente oss. Hadde utrolig flaks med hentingen! I dag tror jeg at jeg skal ta meg en tur på Spenst ettersom jeg ikke har noe planer for i dag. Men i kveld er det konseptslipp for Gods Of Asgard. Tror jeg skal ta meg turen dit. Var litt usikker i starten men nå må jeg slutte å si nei til så mye og heller bli med på mer!



12 kommentarer

Siste innlegg