KVELDEN I GÅR

Hei dere. Jeg hadde litt dårlig tid i stad så derfor utsatte jeg å blogge om kvelden i går til nå hvor jeg fikk litt bedre tid. Jeg skulle ha med hjemmelagde gratinerte poteter til Ingvild, alle skulle hjelpe til med noe. Middagen bestod av hjemmelagde gratinerte poteter, bearnaise, grønnsaker og helt fantastisk kyllingfilè. Det startet klokken 19:00, og tiden gikk alt for fort syntes jeg. Vi hadde det så gøy, snakket om masse jentegreier, hadde konkurranse om å ta det støggeste bilder av seg selv. Sånne kvelder er så herlige, og med disse jentene samlet på et sted kan det ikke bli annet enn bra stemning. Ingvild hadde vært så nydelig, hun hadde vært i New York og kjøpt en liten gave til meg. En neglelakk og leppestift, elsket fargene! Jeg håper viiirkelig at det ikke tar like lang tid til vår neste jentekveld.

13 kommentarer

Siste innlegg