SØNDAG OG DU VET DET ER KOSEKVELD

Hei dere! Både jeg og Didrik har vært litt slappe. Jeg var ganske ille i går, orket ikke mat eller noe. Fikk et lite innblikk av å besvime der jeg stod og nesten mistet balansen. Sier seg selv at det ble slik pga mangel av mat og vitaminer. Jeg og Didrik har nettopp kommet hjem fra et lite sushi besøk sammen med Theodor, lillebroren til Didrik. Sykt hvor fort han gutten vokser og stemmen blir mørkere. Morsomt er det så klart. Det er søndag og det er selvfølgelig kosekveld. Skal lage god mat til søndagsfilmen som går i kveld, The Karate Kid. Har faktisk ikke sett den enda, så gleder meg. I morgen har jeg tysk tentamen, gruer meg litt men skal bli deilig å få det overstått. Forresten: Vi har nå fått lagt inn postoppkrav på BeachItClothing, så til dere som da ikke har fått bestilt pga mangel på dette. Da er det bare å kjøre på!

21 kommentarer

Siste innlegg