HEAT-FORM-FIT

Hei dere! Fikk nytt treningstøy for noen dager siden. Jeg er superfornøyd! Tightsen er litt for stor så skal derfor bytte den, men uansett så er den kjempe deilig å ha på. Stoffet er deilig og jeg har aldri hatt en mønstrete tights før, men det er kjempe kult! Har ny tskjorte også, har ingenting negativt ved å si om den. Stoffet er knall der og. Det som fikk mitt fokus da jeg åpnet esken var de super freshe treningsskoene som er fra Reebok. Jeg hadde plutselig fått med en hårføner, og jeg forstod ingenting før jeg leste mer om disse skoene. Disse skoene, ved hjelp av hårføner, hjelper deg med å forme skoene riktig etter din fot-form. Hvor genial oppfinnelse er ikke det? Jeg ble sjokkert. Så rask og så enkelt! Dette er den type sko som passer til både løping, treningssenter og som bare vanlige flotte fritidssko. Det er en film ute angående disse skoene så jeg tenkte å legge ved den så kan dere se miraklet selv. Disse produktene får du kjøpt på InterSport!



// Reklame

16 kommentarer

Siste innlegg