INSTAGRAM FAVORITES

ALOHA. Jeg sa for litt siden at jeg gjerne kunne skrive et innlegg om instagrambrukere jeg ønsker å anbefale til dere. Derfor passer det egentlig helt perfekt å gjøre det på en dag som dette! Det vil sikkert ikke komme som noen bombe at jeg anbefaler noen brukere som kun legger ut bilder av dyr. De er bare så nydelige alle sammen! Dette er fordi jeg elsker dyr, jeg følger mange slike brukere og liker nesten alltid bildene som blir lagt ut -med mindre jeg har likt dem fra en annen bruker fra før, haha. Har du noen instagrambrukere du vil anbefale, eller ønsker å legge igjen din egen instagrambruker? Legg dem igjen her da vel så tar jeg mer enn gjerne en titt!


fridagrahn


annijor


marenviks


elisebahia


creativelyrandom


adrienneeikrem


billabonggirls


juliaglimso


adaekrem


junkyardcom


puppiesforall♥ Følg gjerne insta_animallinsta_doginsta_animaldailypuppy 

27 kommentarer

Siste innlegg