KONKURRANSE: VINN ET LONGBOARD FRA JUNKYARD

BOYAA. I samarbeid med junkyard kjører jeg nå tidenes råeste konkurranse. Jeg får lov til å dele ut et Dusters California Cruisebrett til en av dere. Begge disse brettene koster 1371kr. Nå som det blir varmere ute og snøen har smeltet, så er det ingenting som er bedre enn å starte sommeren med å ha et nytt cruisebrett. Jeg valgte ut hvilke brett som er med i konkurransen og håper da selvfølgelig på at dere er fornøyde med valget jeg har tatt. Skulle gjerne hatt begge disse brettene selv, elsker fargene og detaljene på dem. Konkurransen avsluttes i løpet av helgen. Konkurransen er veldig enkel, det eneste du trenger for å delta i konkurransen er:

– Følge Instagram brukeren til @junkyardnorge
– Velge hvilket brett du ønsker mest, altså skrive nr 1 eller nr 2.
– Legge igjen mailen din i kommentarfeltet, samt hvilket brett du ønsker, slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren som stikker av med et nytt cruisebrett. 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Nr 1.

Ønsker du litt mer informasjon om brettet eller å se flere bilder, trykk HER.
 
Nr 2.

Ønsker du litt mer informasjon om brettet eller å se flere bilder, trykk HER.
 

1211 kommentarer

Siste innlegg