SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – DIDRIK SVARER

Si noe veldig rart om Madde som hun ikke vil dele med oss?
– Noen ganger sover hun med munnen åpen og lager lyder som høres ut som en søt liten hund.

Hvilken klesstil liker du egentlig?
– Jeg er en av de som liker det litt større MEN liker også å gå penere kledd til tider.

Synes du hun kler seg litt gutteaktig?
– Vanskelig å definere hva som er gutteaktig idag, men nei det syns jeg ikke.
 

Hvor gammel er du Didrik?
– 18 år.

Er du russ du og?
–  Ja, jeg er russ:-)
 

Hvordan er hun personlighetsmessig?
– Verdens mest fantastiske person.

Er hun en rolig eller rastløs person?
– Hun er rolig hvis hun har noe å gjøre eller se på og rastløs hvis hun kjeder seg.

Hva skal dere gjøre etter VGS?
– Madeleine skal ta seg et friår mens jeg har søkt litt forskjellige skoler 🙂

Kjøper dere ofte gaver til hverandre?
– Hvis godteri og nammenam er gaver så JA.
 
Drømmereise?
– Samme om det er varmt eller kaldt så lenge hun er der!

Hvilket bilde synes du er det fineste av Madde?
– Det vet hun godt.

Hvilken linje går du?
– Jeg går Idrett 🙂

Har dere mange diskusjoner/ krangler? Og hvor lenge kan det vare?
– Når vi først diskuterer eller krangler går det veldig fort over heldighvis.

Hvordan startet dere opp BeachIt, og hvorfor?
– Jeg satt hos pappa i Bergen mens Madeleine var i Tyrkia og prøvde frem fargekombinasjoner på tskjorter så fikk jeg en glimrende idè! Fordi å skape noe selv er gøy!

Pinligste som har skjedd deg?
– Kanskje den gangen jeg lånte en sykkel og ble påkjørt på en campingplass, sykkelen ble ødelagt heh..
 

Hvor mange søsken har du?
– Jeg har ingen HEL-søsken men har èn halvsøster og to halvbrødre.

Hvordan er den perfekte date med Madde?
– Å bare være med hun er nok for meg.

Kan dere lage videoblogg sammen?
–  Nei, dessverre.

Har alltid lurt på en ting! Har skjønt det slik at dere bor sammen. Men blir det ikke noe krangling og litt mye tid sammen? 
– Det blir såklart litt diskusjoner men det fungerer veldig fint.
 

Hvortid skal du og Madeleine flytte for dere selv?
– Det har vi ingen planer om enda 🙂

Hva 3 ting liker du best med Madde, og hva liker du minst?
– Ansiktet, fregnene og det stooore gliset. Det jeg liker minst er nok da hun tar all plassen i sengen og jeg får 15cm liggeplass!

Om Madde skulle gjøre noe fint/ romantisk for deg, hva skulle det vært?
– Ta meg med på en kritthvit strand på et varmt sted HINT HINT.

Hvilken hårfrisyre liker du best å se hun i?

– Når hun ikke gjør noe med det, bare lar det henge.

Ser du en framtid med hun?

– Absolutt!

Har dere hatt en skikkelig krangel før?

– Har vært noen, men som alltid går det fort over.

Hva er det verste Madde har gjort?

– Hun er bare søt og snill hun, gjør aldri noe galt 🙂

Hva pleier dere å gjøre når dere er sammen? (Dere er sinnsykt søte sammen!)

– Egentlig det meste, spise,sove, se på tv. Det vanlige.

Åssen ble dere sammen?

– Etter mye frem og tilbake så fant vi ut at vi burde egentlig være sæster.

Hvordan ble du forelska i Madde?

– Da jeg så bilde av henne på facebook, damn så fin.

Når ble du kjent med henne?

– I slutten av 10’ende klasse cirka.

Er hun glad i leserne sine?

– Hun forguder dem!

Hva er det mest romantiske du har gjort mot Madde tror du?

– Da jeg tok med henne til Gol rundt juletider, det var utrolig koselig.

Hvor lenge har dere kjent hverandre før dere ble sammen?

– 1 og et halvt år cirka.

Visste du hvem hun var før dere ble kjent?

– Nope.

Synes du Madde har forandra seg mye siden du møtte henne`?

– Ikke så veldig , litt annen stil i klesveien men ingenting stort.

Madde er jo over 18, holder hun på å ta førerkortet, eller skal hun ikke ha det?

– Ser ikke ut som at hun skal ta det med det første.

Hvordan er det når halve familien bor i Bergen, mens du bor i Moss?

– Det går veldig fint, jeg har hatt det sånn hele livet egentlig så det er ikke noe forskjell.

Hvor lenge har dere vært sammen?

– Vi har vært sammen i 1 år og 8 måneder cirka 🙂

Hvem av slekten din bor i Bergen?

– Pappa, broren min, søsteren min, farfar og farmor, og 3 av onklene mine 🙂

Hva var det som gjorde at du falt for Madde?

– Hun var bare ekstremt nydelig.

Hva liker du best med hun på utseendet?

– Øynene eller fregnene. Kaaanskje den søte nesa.

Kommer familien din godt overens med henne, og du med hennes familie?

– De kommer veldig godt overens allesammen.

Hva mener du er det viktigste i et forhold?

– At personen du er sammen med er en du har blitt veldig glad i og det forblir sånn.
 

Har du et kallenavn på hu, og har hu på deg?

– Egentlig ikke, noen slengnavn innimellom men ingenting som sitter.

Hvor lenge likte du Madde før dere ble sammen?

– Sikkert over et år, har vært forelsket i hun helt siden jeg ble kjent med hun!

Det søteste/ skjønneste Madeleine har gjort til deg?

– Kanskje bursdagen min eller da hun ga meg et A4 ark som var fyllt med ting som hun likte ved meg og hva som gjorde at hun var forelsket.

Står du nær foreldrene til Madeleine, hvis du skjønner?

– Jeg håper det, det er noen av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt iallefall!

Det første stedet du ville dratt med Madeleine? Du og Madeleine er no det skjønneste paret jeg noen gang har sett!

– Hawaii, lett!

Hvilken linje går Madeleine & er hun hyggelig?

– Hun går allmennfagli studiespesialiserende og ja, hun er veldig hyggelig 🙂

Hva er det beste ved hun som person?

– Utstrålingen og oppførselen.

Syns du at Madeleine er for avhengig av deg?

– Nei, det syns jeg ikke.

Hvordan gjør hun det på skolen?

– Hun gjør det bra når hun gidder!

Trives du med å bo med Madde? Blir det aldri litt “mye” når man bor sammen og er oppå hverandre hele tiden?

– Jeg elsker å bo med hun ! Jeg synes det ikke blir for mye.

Når skjønte du at det var hun du ville ha & hvordan går det med deg, Didrik? 

– I slutten av 10’ende klasse! Med meg går det fint 🙂

Kan du si noe vi ikke vet om henne?

– Hun kan se èn sesong av et kakeprogram på èn dag, slå den!

Snakker hun ofte om bloggen?

– Nei, men hun blogger jo en del mens jeg er tilstede!

Snakker du bergensk?

– Nei, men jeg kan!

Hvordan er hun på fest?

– Hun er som regel rolig.

14 kommentarer

Siste innlegg