LIBRESSE – PINK TICKET COMPETITION 2013

Hei dere. Nå har jeg fått vite om en konkurranse jeg synes er gøyal og ikke minst drit bra. Libresse skal gjemme pink tickets i Libressepakkene rundt omkring i butikker. Det morsomme er at hvis man finner en, kan man bli med om å konkurrere om en shoppingtur til New York. Det er jo helt vannvittig! Det er kun 2 stk som vinner denne turen. Skattejakten begynner den 03.jun.13 og vil pågå i ca 2 uker. Uten om denne konkurransen her så pågår det også ukentlig konkurranser på Libresse, for eksempel på Libresse sin Facebookside hvor man kan vinne shopping på Nelly.com! Det er så klart mye mer man kan vinne, og alle premiene er helt fantastiske. Men selvfølgelig, den konkurransen som topper det hele her må være turen til New York, tenk deg det!! Utenom butikkene så kan man også delta i den store skattejakten på nett hvor man kan finne digitale pink tickets fra uke 23. Jeg vil anbefale dere å følge Libresse på Facebook for å få med dere oppdatert info om kampanjen. 

Jeg er heldig å får dele ut pink tickets til dere allerede nå. For å gjøre denne konkurransen litt mer interessant ønsker jeg at dere skal fortelle meg hvorfor dere fortjener å vinne dette. Jeg deler ut 3 slike pakker. Og denne konkurransen som jeg holder vil vare ut denne uken! Masse lykke til!

– HUSK Å LEGG IGJEN MAILEN DIN

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

// I samarbeid med Libresse 

94 kommentarer
    1. Fordi jeg og venninna mi fortjener dette, fordi vi treffer nesten aldri hverandre, og det er langt til nærmeste kjøpesenter. Vi elsker mote, men har dessverre ikke ressurser til å gjøre noe med det. Jeg håper jeg vinner dette, så jeg kan overraske venninna mi! 🙂

    2. Jeg har veldig lyst til å dra på den første ferien med kjæresten min og det hadde vært utrolig kult å kunne dratt til New York 😀

    3. Jeg synes kanskje jeg fortjener det fordi jeg har ikke vært i utlande på tre år, og så utrolig lyst til å dra new york. + at bestvennina mi flytter snart og jeg hadde håpet at jeg kunne overraske henne med en tur før hun drar! 😀
      [email protected]

    4. Jeg har ubeskrivelig lyst til å vinne fordi USA er drømmen min. Har hatt lyst til å oppleve USA og New York siden jeg var 8 år gammel. Shopping er superbra i seg selv, men I NEW YORK? Tenk det. Jeg vet at konkurransen er om å vinne to tickets, og ikke til selve premien, men bare det å vite at man KANSKJE har muligheten til å oppleve New York er jo bare syyyykt! Jeg kan egentlig ikke beskrive hvor mye jeg vil til USA, og hvorfor. Det er bare noe jeg har ønsket i alle år. Penger er noe jeg og moren min ikke har så mye av, så en tur helt til amerika hadde aldri i livet latt seg gjøre om det var på egen regning. Det er i alle fall min begrunnelse på hvorfor jeg vil vinne. Ha en fin dag videre:-)

    5. Jeg og kjæresten min fortjener dette, fordi i hele år har vi ikke gjort annet enn å gå på skole. Vi har ikke reist bort en eneste plass borte fra hjemmet vårt. Så tenkte jeg å overaske verdens søteste kjæreste som har arbeidet sinnsykt hardt på almen påbygg. Så vil jeg ta med han på en sinnykt kul og ny opplevelse, dar vi kan shoppe, se oss rundt og bare ha en det utrolig morsomt.

    6. Jeg er en fattig student med tomt klesskap. Alle resursene mine går til mat, hybel og reisen hjem til foreldrene mine. Hadde vert kult med en shoppingtur til New York 😀

    7. Jeg synes at jeg fortjener dette fordi jeg har ikke råd eller luksus nok til å dra til utlandet, og New York hadde vært DEN drømmeopplevelsen. Det er liksom drømmen til alle. Jeg har lyst å shoppe der, opplevelse kulturen og alt mulig. Det hadde vært veldig spennende å vinne.
      [email protected] 🙂

    8. Jeg er med 🙂
      En tur til New York hadde vært helt uvirkelig og en drøm oppfylt. Jeg er 20 år og har lenge gledet meg til året etter vgs, hvor planen var å gå på folkehøgskole med nye venner og nye reiser. Men jeg ble syk og sengeliggende, måtte slutte på skolen og har nå vært hjemme i et år, noe som har vært utrolig tøft. Reising er det jeg drømmer og ser frem til etter mange lange og kjedelige dager i senga. Ville også tatt med meg kjæresten eller en av venninnene mine som har vært der for meg mens jeg har vært syk!
      Kos og klemzz

    9. Jeg er med!
      Jeg synes jeg fortjener denne fordi jeg aldri har vært i utlandet, og å dra til New York er min store drøm! Hvis jeg vinner skal jeg ta med storesøsteren min, hva er vel ikke bedre enn å være med storesøsteren din til new york? håper virkelig du vil gi meg sjangsen til å oppfylle min drøm! [email protected]

    10. Jeg synes at jeg fortjener å vinne fordi jeg er bokstavelig talt forelsket i usa! Har vært der 4 ganger, menhar aldri vært i ny.. Har alltid drømt om å dra dit, det må jo være alle jentere drøm! Jeg synes ikke at det skal spille noen rolle om man har vært i usa før eller ikke, dette er noe alle burde ha sjangs til å vinne! Jeg unner virkelig den personen som vinner dette, denne turen. Hadde vært en drøm som kom i oppfyllelse!
      Krysser fingrene og håper på det beste !
      Mailen min : [email protected]
      Barbro bergan, 16 år

    11. Jeg har lyst på denne turen for at jeg har aldri vært i utlandet eller utenfor Norge og Sverige. Jeg har veldig lyst til å dra på tur med kjæresten min, vi to sammen og kunne oppleve noe spennende sammen. Jeg er student og bor for meg selv så er ikke alltid pengene strekker til når det gjelder å kunne kose seg litt. Ønsker en tur til New York for å kunne oppleve noe annet enn Norge og kunne dele denne store opplevelsen med noen! 🙂

    12. Jeg håper virkelig jeg vinner. Å dra til USA har alltid vært en så stor drøm, men har aldri vært der.

    13. Jeg fortjener å vinne fordi jeg ønsker å overraske bestevenninnen min med det! Hun fortjener det så sykt, hun har nemlig blant annet droppet å flytte til neste år pga av meg ::) hadde vert så sykt morsomt å overraske henne med det !! Ææ
      [email protected]

    14. Det hadde vert så sykt gøy! jeg elsker klært, sko, stor byer!
      vi har desverre ikke penger til å reise dit selv, så hadde vert gøy å vinne denne her å reise ned med søstra mi!
      – håper virkelig på å vinne
      epost: [email protected]
      kleeemmm <3

    15. Hei, jeg er ikke noe mer spessiell eller noe enn noen andre. Men alle har sin drøm her i verden og jeg ønsker å jobbe med klær og mote, og aller mest i NY! Derfor hadde det vært utrolig gøy å få dra dit med en venninne og gå på shopping og få skikkelig inspirasjon. For designer skal jeg bli, det skal jeg klare!!

    16. En tur til NY hadde vært en drøm. Det er et sted jeg har hatt lyst til å reise til og oppleve, helt siden jeg var liten. Har veldig lyst til å dra dit med moren min, siden jeg syntes hun fortjener et avbrekk fra jobb og hverdagen, med en skikkelig jentetur til NY. Vi begge elsker å reise, men har aldri vært i USA, så det hadde virkelig vært supert å få sjangsen til å reise dit.
      [email protected]

    17. Det hadde vært utrolig kult å dra til New York. Selv har jeg ikke råd til en slik tur, som koster veldig mye. Og det hadde vært en utrolig opplevelse å få dratt dit, ettersom jeg er utrolig glad i å handle og i mote. Jeg elsker også å pynte meg, noe det ikke er så mye poeng i her i lille Moss… Og det å kunne ordne meg og gå ut i New Yorks store gater hadde vært utrolig gøy, og i tillegg til å kunne oppleve dette med en venninne eller med kjæresten. (-:

    18. Åå! New York! Det har ALLTID vært en stor drøm for meg og min bestevenninne! Vi blir forelsket bare når vi ser bilder av shoppinggater og andre attraksjoner i New York! Jeg vet at det er mange som vil ha denne turen. Men jeg syns jeg fortjener det, fordi jeg og venninna mi har hatt mange nedturer men nå håper jeg at det bare blir oppturer. Dessuten har hun snart bursdag. På bursdagene mine tar hun meg alltid med på uforglemmelige reiser. Også nå vil jeg gi henne en totalt uforglemmelig reise til USA! Hvis jeg hadde vunnet dette hadde det betydd så utrolig mye for meg! Såklart, det er mange som komme til å melde seg på, men jeg får krysse fingrene og håpe det beste!
      Med vennlig hilsen en av dine faste lesere!
      [email protected]

    19. Jeg fortjener å vinne denne konkurransen, fordi sist gang jeg reiste på ferie utlandsk var når jeg var 6/7 år, da jeg reiste til Tunisia med min mor, storesøster og 2 venner av oss. Jeg husker ikke turen selv, men har fått god informasjon om det senere. Hvis jeg hadde vunnet disse 2 billettene til New York hadde jeg blitt utrolig glad!! Jeg hadde tatt med min mor, fordi hun fortjener det virkelig! Hun jobber og studerer på skole, hun har hatt eksamen, og skal ha 3 til nå snart, hun jobber hjemme hver dag med både klesvask, husvask, skolearbeid osv.
      Hvis jeg hadde vunnet disse 2 billettene til New York, ville jeg tatt med min mor på ?jente? shopping, spist god mat, hvert på stranden, tatt mange bilder og bare kost oss kjempe mye! Det ville vært en uforglemmelig tur! Jeg og min mor har kranglet mye en del i det siste, noe jeg vil få slutt på! Jeg tror da stemningen mellom oss to ville blitt mye bedre hvis vi hadde fått muligheten for og dratt på denne uforglemmelige turen.
      Jeg krysser fingrene og håper på det beste! 🙂
      [email protected]

    20. Hei 🙂
      Jeg synes jeg fortjener å vinne denne konkuransen fordi jeg og mamma har alltid drømt om å dra til New York, mamma har heller aldri vært i USA og det er et sted hvor hun alltid har drømt om å dra, men dessverre har ikke vi råd til å dra dit. Mamma bruker alltid pengene på oss barna og setter alltid oss foran seg selv! Derfor ville dette vært en perfekt mulighet for å gi litt tilbake til hun! New York er også et av mine favoritt steder i Verden, og er et av mine drømmereisemål i livet! Dette ville vært en drøm!
      [email protected]

    21. New York har alltid vært en drøm. Når jeg ser de store bygningene, shoppingstedene og de mange forskjellige fine gatene får jeg ikke lyst til noe annet å dra dit med en gang. Jeg elsker å reise rundt i forskjellige land og USA har alltid vært et av de jeg har mest lyst å dra til. Jeg vet at det er utrolig mange som vil ha denne turen og sikkert fortjener den mye mer enn det jeg gjør, men det hadde seriøst vært noe av det beste som hadde hendt meg så langt. + At jeg eeeelsker mote og shopping. Skal ikke klage og si at jeg har hatt det vanskelig i det siste men det hadde vært helt utrolig om jeg fikk denne muligheten!! 🙂
      Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg ville tatt med meg men det måtte enten ha vært en av mine bestevenner eller moren min!
      [email protected]

    22. Jeg syntes jeg fortjener en New York tur ettersom jeg nå snart ENDELIG er ferdig med ungdomsskolen etter et halvt år mef ingen motovasjon.. Det blir ikke noe fler turer på oss på rn stund ettersom pappa er sykmeldt og pengene ikke strekker til for å kose oss med noe vi liker godt – shopping!! Jeg og mamma hadde virkelig hatt bruk for en New York tur. Vi hadde trengt denne turen og jeg bare vet vi hadde fått det så bra. Altså New York og shopping – Finnes det noe bedre måte å få opp humøret på? 🙂 Hadde vært en drøm!!
      [email protected]

    23. Jeg har en tante som skal gifte seg i april neste år. Tingen er at det er bare tre år mellom oss, og hun har vært mer som en søster enn en tante. Nå har jeg fått æren av å være hennes forlover, og tårene trillet da hun spurte. Jeg vil så veldig gjerne gi noe tilbake til henne, og vi har snakket om at vi skal reise et sted sammen før hun gifter seg. Problemet er at hun er student og må spare så mye hun kan til bryllupet. Jeg har ikke økonomi til å finansiere en tur alene, og derfor hadde det vært fantastisk å vinne denne turen til New York. Slik kunne jeg fått gitt henne det hun fortjener og fått vist hvor takknemlig jeg er for at hun alltid har vært der for meg og at jeg får være hennes forlover.

    24. Helt siden jeg var liten har jeg alltid sett på USA som den store drømmen. Jeg sitter og drømmer om å kunne få dra til USA veldig ofte, men ingen i familien min gidder dessverre å dra dit. Og jeg er for ung til å reise alene. Jeg er en person som er svært glad i mote, og New York er jo motebyen. I tilegg er shoppingen der visstnok helt utrolig bra. Jeg kan ikke beskrive hvor stor lysten på denne turen er.

    25. Jeg har veldig lyst til å vinne denne konkurransen. Ikke bare fordi jeg får anledningen til å shoppe, men fordi filletanten min bor der, og jeg treffer henne veeldig sjeldent. Det er ei dame som har stått familien nær helt siden foreldrene mine var ungdommer. Hun har også en datter på samme alder som meg og en sønn på rundt 20 år som jeg savner utrolig masse. Håper du kan gi meg anledningen til å få reist både på en utrolig flott tur og for å møte noen av de menneskene jeg bryr meg mest om. Klem Amanda

    26. Det hadde vært en drøm å vunnet denne reisen. Jeg vil spesielt gjøre det for å gjøre noe fint sammen med venninnen min for alt hun har vært igjennom den siste tiden. Hun støtter alt og alle og er alltid her for meg, noen ganger glemmer hun seg selv litt. Denne turen hadde helt klart vært super å glede henne med. Hadde vært stooor lykke for oss begge om vi hadde vunnet!

    27. Hei! 🙂
      Hvis jeg hadde vunnet denne turen, ville jeg tatt med bestevenninnen min. Jeg skal være borte fra hun hele neste år, og det ville vært en perfekt avslutning. Vi har verdens beste forhold, og denne turen hadde vært helt topp for begge av oss.Jeg tror og føler at vi begge kommer til å vokse ved å dra til New York! Å reise til USA i seg selv er utrolig stort, men New York.. åhhh! det er en drøm som hadde gått i oppfyllelse. Jeg vet det er veldig mange andre som kanskje har den samme grunnen som det vi har! men jeg føler at jeg og bestevennen min virkelig fortjener dette og som sagt så skal jeg være borte hele neste år og dette hadde vært den perfekte avslutning før jeg hadde dratt:)
      Hilsen Lene
      [email protected]

    28. Hei!
      Å hadde vunnet en slik tur til New York hadde vært uvirkelig! Det er den største drømmen min,det hadde vært så fint og vinne de billettene! Jeg føler jeg fortjener dem fordi det har alltid vært min drøm og jeg er veldig glad i og shoppe og mamma ønsker en tur dit! I tillegg så har jeg lyst til og dra på en reise det hadde vært fint!:)) håper jeg vinner da! Mvh Alina Svendgård
      [email protected]

    29. Jeg syns ikke JEG fortjener å vinne dette, men jeg syns bestevenninna mi fortjener det. Hun mistet faren sin i en veldig tidelig alder, og selvom hun ikke innrømmer det så veldig ofte, tror jeg det har effektert på livet hennes, i hvertfall i en liten grad. Jeg spør henne ofte på farsdag om det ikke er litt trist, men da svarer hun bare at hun ikke syns det siden hun er blitt vandt til det. Hun har da bodd med bare moren sin, ingen søsken, men et lite hamster var innom, som døde for ikke alt for lenge siden. Moren hennes og hun har alltid hatt dårligere råd enn de fleste rundt henne, og det er ikke ofte hun får det hun peker på. Moren hennes har ikke hatt jobb før dette året her, og da har de vært på én ferie (hvertfall som jeg vet om) til et annet land. Venninna mi har også slitt med depresjon de siste årene, og jeg syns hun har vært veldig sterk. Det å vinne en sånn tur for henne og meg ville vært helt fantastisk og en opplevelse for livet for begge to. Det er jo et land man ikke alltid bare kan slenge seg på et fly, og ingen av oss har hatt anledningen til å dra til en storby sammen (bortsett fra Oslo, hvis det teller :P).
      Hvis jeg skulle hatt flere grunner, ville det kanskje vært at jeg også har slitt en del de siste årene. I 4 år har jeg blitt mobbet på skolen, vært veldig mye til og fra, og mistet en del venner (inkludert bestevenninna mi, som jeg nettop fortalte om, flere ganger. Heldigvis fant vi hverandre igjen..). Nå går jeg sånn halvveis på skolen, etter at jeg bytta nå nettop, og kan nesten ikke vente til videregående til høsten. Jeg har vært deprimert, hatt angst, og innimellom, i de værste periodene, har jeg fått diverse panikkanfall. Men hovedgrunnen til at jeg ønsker en sånn tur er ikke meg og mitt liv, men garantert bestevennen min. Jeg syns det er utrolig bra at du gir denne sjansen til leserne dine! Føler dette ble en laaaaang kommentar, men men…
      Stor og håpefull klem fra meg, Helene 🙂
      [email protected]

    30. Det er nok andre som fortjener å vinne denne turen, men min “historie” er ihvertfall at jeg har alltid ønsket å dra til New York. Jeg føler at det må være byen for meg. Jeg har prøvd å få med mamma og pappa, men vi har ikke råd, og pappa vil ikke til USA..
      Å vinne en slik konkurranse hadde vært høydepunktet i livet, har meldt meg på noen konkurranser hvor man kan vinne turer til New York, men jeg vinner aldri en konkurranse.
      Skal derfor sette av sparing så jeg en dag, kanskje får besøke denne magiske byen 😀
      *Håpefull* Uansett hvem du velger, den personen fortjener det nok! 🙂
      ([email protected])

    31. Jeg har utrolig lyst til å vinne reisen til New York, for da kunne jeg tatt med mamma på en skikkelig shopping tur.
      Hun har snart bursdag og har alltid drømt om å reise til NY! Wæ, hvor gøy hadde det ikke vært å vunnet?! 🙂
      Mail: [email protected]

    32. Jeg kunne gjerne tenkt meg og vunnet en tur til New York av mange grunner. Men jeg vil aller helst overraske mamma med en tur dit, hun har lenge drømt om og dra til New York. Jeg har aldri fått takket henne nok for det jeg har fått så det hadde vært kjempe stas og gitt henne en tur til New York.
      [email protected]

    33. Jeg kunne tenke meg å vinne en tur til New York for å dra med min aller beste venn som har flyttet. Vi er sjeldent med hverandre på grunn av skolegang og avstand. Han er som en bror for meg, og det hadde vært ufattelig godt å dra med han! På den måten kunne jeg vist hvor glad jeg er i han, og hvor takknemlig jeg er for all støtten han gir 🙂
      [email protected]

    34. ej he veldig lyst å vinne, for ej vil ta med mamma på en tur. Ej he alltid drømt om å fare til USA, men pappa e heilt imot det forde det e en så stor by. Det hadde vert minne for livet, og egentlig heilt uvirkelig. Den turen trur ej hadde gjort slik at ej å mamma hadde fått mykje bedre kontakt, nokke vi treng. Shopping e det beste vi begge veit, men i New York liksom! Heilt utrulig. Ej håpe virkelig du velge mej til å få en pakke! 🙂

    35. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til New York. Å få se frihetsgudinnen, times square og å bare gå i gatene er en stor drøm jeg har. Hvis jeg hadde vunnet hadde jeg tatt med søsteren min som en bursdagsgave. Har alltid mast på mamma og pappa om å dra dit, men ingen av dem har lyst til å dra…
      jeg elsker mote og å få dra dit hadde vært utrolig gøy!
      [email protected]

    36. Har alltid drømt om en tur til NY ! Hadde vært så urolig gøy å få oppleve noe så stort. hadde selvfølgelig tatt med søsteren min og overrasket henne med en ordentlig jentetur med masse shopping 🙂 Så grunnen til at jeg føler jeg fortjener det er gleden jeg kan få av å overraske henne !
      [email protected]

    37. Kjæresten min har hatt en utrolig tung start på året. Jeg er så utrolig glad i han og hater å se han slik. Vi har vært sammen i 4 år og han betyr alt for meg. Det eneste jeg kan gjøre er å være der for han nå i denne vanskelige tiden. En tur til New York er noe han alltid har drømt om. Og kunne gi han noe slik hadde vært så utrolig fantastisk!
      [email protected]

    38. Jeg har noe så sinnsykt lyst til å dra til New York! Det er min aller aller største drøm, dra dit å lage mine egne klær, for så å ha moteshow med modeller i alle størrelser! Jeg vil endre hele moteindusteiens bilde på hvordan idealkroppen skal se ut. Blir bare mer og mer irtitert for hver radmagre modell jeg ser! Vi alle har noe vi er ment for her i livet, og det er DET jeg vil. Selvfølgelig skal jeg ikke dra til New York før jeg er ferdig på videregående, så denne gangen er det nok ikke min tur. Derimot ønsker jeg at noen som virkelig trenger det skal vinne turen din. Jeg vet ikke hva hun heter en gang, men jeg følger hu på Twitter ved navn @rosaenhjørning. Vet ikke om du har sett det, men hun mistet akkurat alt i en brann. La hu og moren dra til new York å kjøpe seg klærne de ikke lenger har. Peace
      -JBM

    39. Fordi jeg vurderer sterkt å flytte til New York å gå en evt. klesdesigner skole der. Byen er jo helt fantastisk, største motemekka etter London og Milano! Byen er en plass der man kan kle seg som man vil og være som man vil (sett litt mye på sex and the city, jaja). Jeg hadde helt klart tatt med mamma som aldri har vert så langt hjemme fra og hun fortjener det 🙂 [email protected]

    40. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker shopping. Jeg har vært i ny før og det var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K

    41. Hei. Jeg har ei vennine som lagt inn i koma om et år. Hun har hatt utrolige depresjoner, som har ført til fler lidelser, og alt dette på grunn av tidligere tragedier som har skjedd i livet hennes. Hun kjemper hver dag mot anoreksia og hver dag er en kamp. Dette kunne i det minste være en fin opplevelse for oss, før ting går i feil vei.
      Her er min mail: [email protected]

    42. Åååh, det hadde vært så fantastisk å vinne shoppingtur!
      Jeg fortjener det nok ikke mer enn andre, men jeg har veldig lyst og ville blitt ekstremt glad hvis jeg fikk muligheten til å vinne : -)
      [email protected]

    43. Fordi jeg aldri har hatt muligheten til å dra til en shoppingby. Mamma er student og pappa jobber i forsvaret så vi tjener ikke allverdens. Men jeg utrolig lyst til å sjekke ut New York! Har hørt det er helt fantastisk der! Bare at det høres så sykt kult ut!♥

    44. Jeg syntes jeg fortjener å dra til New York fordi det alltid har vært en drøm, selvom det kanskje er drømmen til alle. New York hadde vært en morsom opplevelse og det er absolutt det beste jeg kan få i gave eller vinne. Hvis jeg hadde vunnet dette så hadde jeg blitt utrolig takknemlig! Du aner ikke hvor mye jeg har lyst til å dra til NY!
      [email protected]

    45. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til New York! Hvis jeg vinner så ville jeg ha tatt med meg søsteren min, fordi jeg synes hun fortjener å dra! Bare å få dra dit å se byen er jo litt av en opplevelse! Jeg bor jo i en liten by, så det er ikke så sykt mange butikker her, så det å dra på shopping er jo helt sykt da! Jeg hadde blitt så sykt glad hvis jeg vant:-)
      Mail- [email protected]

    46. Jeg har utrolig lyst til å ha sjansen til å vinne en tur til NYC, fordi jeg elsker shopping og fordi New York er et av mine reisemål. Har lenge ønsket meg shoppingturer til sånne store og kjente byer, men har dessverre ikke nok penger til det.Hadde vært fantastisk om jeg hadde fått denne sjansen 🙂
      [email protected]

    47. Hei! Jeg synes jeg fortjener sjansen til å vinne turen fordi da ville jeg tatt med mora mi som virkelig fortjener det. Hun har vært gjennom en skilsmisse og er nå alenemor for meg og lillesøstra mi. Hun setter alt foran seg selv og er en ubeskrivelig god mor. Det hadde betydd kjempe mye for både meg og mora mi hvis vi fikk denne sjangsen! Digger deg, bloggen din, stilen din og det at du bryr deg så mye om oss leserne dine♥ du er super madeleine!

    48. Fordi jeg har ikke råd til det ellers, og jeg har såå lyst til å ta med meg kjæresten på ferie! Han jobber så hardt for å komme inn på univeritet, og han fortjener det virkelig. Også skal han flytte til en annen by etter sommeren så hadde vært hyggelig og få reist bort litt bare vi to 🙂

    49. Jeg ønsker å reise til New York fordi det ville vært en opplevelse i seg selv! Stadig ser jeg alle de menneskene(drittungene) som reiser til New York og kjøper med seg alle de fine tingene til en billig penge, som her i Norge ville kostet en formue! I tillegg så er jeg veldig reiseglad og føler at livet går så fort at jeg ikke rekker å oppleve alt det jeg vil. Når det gjelder hvem jeg skulle tatt med så står mamma på førsteplassen. Grunnene er mange, blant annet det at det ville kanskje ha hjulpet på humøret hennes(sliter med depresjon…) og i tillegg så ville vi jo fått oss en ordentlig mor-datter tur som ville blitt et minne for livet! Hun betyr tross alt verden for meg og jeg har så lyst å gjengjelde alt det hun har gjort for meg:) Når det er sagt så hadde hun nok kanskje satt mer pris på en sydentur, men New York er jo noe i samme duren, haha!
      Vet ikke helt hva jeg skal skrive rett og slett, selv om det er mye mer jeg kunne argumentert for og begrunnet, men holder meg til dette og krysser fingrene for meg og mamma<3
      [email protected]

    50. Jeg syntes moren min fortjener dette, virkelig. Vi har ikke verdens beste råd, og i det siste har det vært utrolig vanskelig. Pappa jobber utrolig mye borte, og vi er 4 barn. Når pappa er borte er mamma alltid der for oss, hver eneste dag, hele tiden. Hun kjører oss, lager mat til oss og passer alltid på oss. Pappa jobbet i en jobb der han reiste enda mer enn han gjør nå i 2012, og mamma var enda mer hjemme. Hun var rett og slett alenemor 70% av tiden. Plutselig ble alt mye lettere for henne og hun fikk noe å se frem til, da pappa fortalte at firmaet skulle betale ferietur med koner til New York før jul. Mamma har alltid hatt lyst til å dra dit, og det var så herlig å se henne smile og glede seg til noe. Alle var enige om at mamma fortjente det, og at endelig var all tiden alene uten pappa verdt det. Hun skulle kjøpe julegaver der, se en helt ny storby, ha kvalitetstid, uten å være mamma en stund. Men firmaet pappa jobbet i sa plutselig at turen ikke ble noe av pågrunn av dårlig omsettning, og istedet for å få dra til New York, ble det heller slik at pappa måtte reise enda mer. Nå i mai sa pappa opp jobben, fordi de gang på gang ikke tok hensyn til at han har en familie og ikke kan være borte så mye som de ønsket. Dermed har det vært utrolig vanskelig og pappa startet for seg selv. Dermed har vi ganske lite penger nå, og jeg har lyst til å gi mamma det hun ønsket seg så inderlig. Hadde vært et av de høyeste punktene i livet hennes, tror jeg om vi hadde vunnet. For mamma er verdens varmeste, godeste, snilleste mamma. Og hun har holdt hodet oppe hele tiden. Så jeg unner henne og ønsker henne denne turen jeg vet hun har vært deprimert over at hun ikke fikk.
      Mail: [email protected]

    51. Jeg synes at jeg og venninna mi fortjener å vinne fordi vi begge trenger en pause fra hverdagen, skole og lekser. Vi har begge drømt om en jentetur til London eller New York, men siden vi er studenter og ingen av oss har tid til å tjene penger, har vi liten råd til å oppfylle drømmene våre om å tilbringe en helg i en av storbyene med shopping og kos sammen. Venninna mi vet ikke at jeg blir med i denne konkurransen, så om jeg vinner hadde det vært tidenes overraskelse for henne! Hun betyr så utrolig masse for meg, og hun fortjener virkelig en ferie fra plassen vi bor på og alt stresset vi har hatt/har på skolen i det siste. Og så hadde det bare vært så utrolig kult å vinne!:-)

    52. [email protected]
      Jeg synes jeg fortjener å vinne fordi det er en sykt bra mulighet! Det kommer til å bli kjempe mange som melder seg på denne konkurransen, og den som vinner kommer til å få en helt vannvittig bra opplevelse! De aller fleste vil og fortjener denne premien. Lykke til med å velge 😉 En utrolig mulighet

    53. jeg har utrolig lyst til å vinne, fordi jeg flytter vekk fra venninnen min denne sommeren. vi har alltid hatt lyst til å dra til new york, så det hadde jo vært en super tur som hadde gjort denne triste sommeren ganske fin likevel!
      [email protected]

    54. Jeg har veldig lyst til å vinne, fordi jeg aldri har vært utlandet(utenom sverige) og det har vært så sykt kult å få lov til å dra til new york! Bare å shoppe og se hvordan det er der! Må bare si at jeg elsker sko..Og jeg vet at de har så mye mer der enn her i lille norge! Og det å få lov å dra dit ville vært en syk opplevelse og ett minne for livet! 😀 har vært med i mange av konkuransene dine men jeg har aldri vunnet, så jeg krysser fingrene mine for at jeg vinner denne! Ville vært helt sykt !! 😛
      [email protected]

    55. New York city, the city that never sleeps. åh, new york er virkelig drømme reisen. New York har vel vært drømmen min så og si hele livet, om jeg kan si det. I hvert fall veldig nå de siste årene. Hele familien har vært der, uten om meg. Jeg har sett bilder av fantastiske utsikter, fantastisk mat, og jeg har også fått sett de store shoppingposene med de lekreste tingene i. Jeg har ingen spesiell grunn til at jeg burde få denne billetten, ingen ting har skjedd med meg – heldig vis. Jeg har vært i forskjellige land og reist en del, jeg er en ganske vanlig ungdoms jente. Jeg har visst om denne konkurransen siden den ble publisert. Jeg har lastet ned appen deres på mobilen min, kjøpt et tonn med tamponger og bind (hehe) og likt facebook siden deres i håp om og få en liten sjanse. Så langt har ingenting skjedd, men konkurransen er langt fra over. Hvis jeg ikke fikk billetten men var så heldig at jeg vant noe annet, hadde jeg uansett sprudlet av glede. Jeg har aldri vunnet en ordentlig konkurranse før, men det hadde jo vært dødskult. Hvis jeg får dratt til New York hadde jeg spist så mye mat som mulig; praktfulle cupcakes, junk food, sjømat – alt. Jeg ville shoppet masse fine klær, klær jeg har ønsket meg hele livet men som er for dyre her i Norge. Jeg ville også vært kulturell? og dratt til empire state building, museum og gjerne kjørt helikopter! Jeg ville definitivt levd “the sweet life at manhattan elite” som de gjør i gossipgirl (favorittserien) og kost meg skikkelig. Hvis jeg skulle tatt med meg en person ville jeg tatt med meg den fantastiske mammaen min som jeg er så ubeskrivelig glad i. Hun er utrolig snill med meg, og er virkelig en av verdens – ja verdens, beste mammaer. Hun og jeg har et supert forhold, vi er bestevenninner samtidig som hun også kan være den strenge eller kjipe moren. Hun fortjener virkelig og bli med meg, en skikkelig jentetur.
      Jeg hadde blitt så ubeskrivelig glad og jeg hadde vunnet – det hadde rett og slett gjort livet mitt så mye, mye bedre! Hilsen Hanna Torvik, 14år (15 om en måned.)
      [email protected]

    56. jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg har lenge hatt lyst til å dra til new york men vi har ikke så veldig mye penger. også siden jeg var liten elsket jeg new york men har aldri vert der så… bare ber om at jeg vinner<3
      [email protected]

    57. Hei:)
      Jeg har veldig lyst til å dra til New York!! Det har alltid vært drømmen min, og det kommer alltid til å være det! Hvis jeg hadde vunnet hadde jeg ville tatt med mamma, fordi hun er veldig snill, og klarer der meste. Så vært hadde er kjempe gøy om jeg hadde vunnet, så jeg kunne overrasket hun med det!:)

    58. Jeg synes jeg fortjener den fordi jeg alltid har vært utrolig glad i å reise og besøke nye steder, og New York er et sted jeg ALLTID har hatt lyst til å dra! Bare tanken på å kanskje få dra dit gjør meg helt spinnvill! Har utroligutroligutrolig lyst til å dra dit!!
      Mailen min er [email protected] 🙂

    59. Jeg syns jeg fortjener å vinne fordi jeg elsker å reise rundt i verden, men har aldri vært i New York. Det er også en av mine favorittbyer i hele verden, og det ville vært en drøm å dra dit. Jeg er 14, eller blir det nå på søndag, og dette hadde vært en perfekt bursdagsgave! Jeg sliter også med depressjon, selvskading og har sykt lite motivasjon til å gjøre ting. Dette ville vært en perfekt gave å få opp motivasjonen min. Jeg vet at jeg sikkert ikke er en av de som fortjener dette, er bare en verdiløs jente som ingen bryr seg om. Men jeg prøver likevel, nfver say never right? Håper du trekker vinnere som fortjener dette( blir ikke meg uansett :/ … )
      Digger deg 🌸

    60. Hadde betydd masse å vinne! Jeg ville tatt med moren min, ingen av oss har noen gang vært i USA og begge har utrolig lyst å dra! New York hadde vært perfekt. Min grunn er vel egentlig bare at jeg har kjempe kjempe kjempe lyst. Kan ikke si om jeg fortjener det, siden det fins tonn der ute som har rørende historier om hvorfor de burde vinne. Min er egentlig bare at jeg har lyst å oppleve New York med moren min. Vi har aldri gjort noe sånn sammen og det ville vært helt fantastisk å vinne en tur til New York!
      [email protected]
      Elsker bloggen din! 🙂

    61. Jeg vil gjerne vinne denne konkurransen fordi jeg vil ta med meg mamma og ha en skikkelig mor og datter-tur. Vi har vært i Oslo på en slags jente-tur men NEW YORK !!!! Ahh… Det ville bare vært helt utrolig! Jeg synes jo det å få dra til Oslo er stort siden jeg bor i en mini by kalt Harstad.. SÅ TENK DEG NEW YORK !!!!!! ÆÆÆÆ … Jeg vil så gjerne vinne! Vet at grunnen min ikke er så veldig bra eller stor men det er drømmen min!
      -Madeleine c:

    62. Hei Madeleine!:)
      For 9 år siden så ble hele livet mitt snudd opp ned, litt tidlig for en 5-åring kanskje? Etter en hel dag med pappa så hadde han fryktelig lyst å dra på rypejakt med en kompis, så da måtte han bare det, noe han ikke i mine øyne aldri skulle gjort. Da han dro på rypejakt så klarte han å skyte en rype, men den ble bare skadeskutt, så da gikk han en vei og kompisen en vei. Mosen og underlaget på fjellet var glatt, fordi det hadde regnet en stund. Pappa så rypa litt lenger ned i fjellveggen å gikk for å ta den, men da han skulle ta den så sklei han ned ca 100 meter ned i fjellsiden utfor noen små stup å traff mange steiner. Kompisen ble urolig og gikk den veien pappa hadde gått, da så han pappa sin caps og blod lenger ned i fjellsiden, da så han pappa å ringte først til luftambulansen, så til en kompis som kunne komme å hjelpe til. Luftambulansen kom og fløy pappa til unversitetssykehuset i Tromsø. Han ble lagt i koma og lå der i 4 uker til etter noen operasjoner der verken legene eller noen andre visste om han kom til å overleve. Etterhvert kom det tegn på at han rørte noen fingrer, etterhvert begynte vi å se mer og mer på bevissthet, noe som var helt utrolig. HAN OVERLEVDE, min kjære pappa. Etter disse årene har jeg, broren min og mamma passet på han og hjulpet han på veien videre. Om han ikke har vært så sta og et sykt idrettsmenneske som det han var/ er så ville han ha blitt rullestolsittende hele livet, det var hvertfall det legene sa. Idag så er han fortsatt utrolig sprek, han kjører bil, sykler , går på fjellet og har fortsatt jobben sin som lærer halv stilling. Det er så utrolig bra at det går bra med han, at det er rart å beskrive. Han har vært utrolig fantastisk flink, mamma har vært flink, alle rundt han har vært flink å følge han opp å hjelpe han.
      Så det jeg ville si var at jeg synes jeg og min kjære mamma fortjener denne turen, for etter deg som skjedde med pappa så har vi aldri fått gjort noe som dette ilag. Så dette hadde vært utrolig om du ville valgt oss ut, det ville betydd utrolig masse for oss itillegg.
      Tusen takk, du er herlig!

    63. Hei!:) Jeg har dessverre ikke noe godt argument på hvorfor akkurat jeg skal få vinne dette, og jeg ser at ovenfor er der tusenvis av andre jenter som fortjener denne turen! Alle jenters drøm er vel å få dra til New York på shopping, utforske og se hjertet til alle tiders jenteserier som Gossip Girl og Sex And The City!
      -Frida(16)
      [email protected]

    64. Hei. Jeg synes at jeg og moren min burde få dra på denne turen. Dette synes jeg fordi jeg og mamma gjør nesten aldri noe sammen. Grunnen er at jeg har to småbrødre og ender ganske ofte opp med å passe dem. Jeg og mamma har alltid drømt om å dra til New York, så hvis vi hadde vunnet ville vi ha blitt overlykkelige 🙂

    65. Bestevennen min har vært på utveksling i Canada i et år. Når hun drar hjem i sommer skulle egentlig min andre bestevenn og meg møte henne i Toronto og være der i fire dager før vi dro hjem til Norge. Men siden vi er 17 år ble det vanskelig å dra uten foresatte. Vi fant billetter til 10 000kr og fant ut at det er alt for mye. Da har vi heller lyst til å dra til new York på skikkelig jenteshopping! Derfor ønsker jeg meg virkelig billetter
      [email protected]

    66. Alloha 😉
      Eg har veldig, veldig lyst!
      Så masse eg har lyst å kjøpe i NY,
      som man ikkje får tak her i Norge.
      Har vert i utlandet en gang før,
      og det hadde vert kjempe og dra til nye, varme plasser igjen.
      Elsker bloggen din foresten, hilsen fast leser.
      [email protected]. <3

    67. Synes mammaen min fortjener dette, for å være ærlig! Jeg og mamma har alltid hatt lyst til å dra til USA, men har aldri hatt råd. Det er fordi mamma er alenemor med 3 barn. Hun har lovet meg og de to brødrene mine en alenetur med hun til valgfri plass, og New York er jo et fantastisk sted! Hadde vært superkult å vinne dette!
      Elsker når du holder konkurranser og jeg leser bloggen din fast <3
      Takk for at jeg kan være med på en konkurranse med en så fet pris!
      Mailen min er [email protected]

    68. Jeg synes faktisk min mor fortjener denne! Ho arbeider og sliter hjemme hver dag, og i tilleg må ho på jobb. Jeg synes helt ærlig at hun hadde fortjent en shopping tur til New York! Det er henne vel unnt! 😀
      [email protected]

    69. Hei, jeg mente selvfølgelig “the scandalous life on manhattan elite” istedet for the sweet life. Hehe, bare jeg som syntes alt dette med new york er så sweet. Hilsen Hanna ([email protected])

    70. Heeei! Syns jeg fortjener billetten fordi jeg ble singel for et par uker siden. Vi var sammen i 1,5 år og det er veldig uvant å ikke ha den personen i livet lenger, føler meg veldig ensom. Trenger en litt shopping eller en tur for å koble av å tenke på noe annet enn han hele tiden.
      [email protected]

    71. Nok en gang, jeg digger konkuransene dine! 😀
      Å vinne en reise til New York hadde vært helt supert! Jeg har fire søsken, så å reise til utlandet med alle sammen blir litt dyrt (har faktisk aldri vært i et fly før, haha.) Moren min stiller alltid opp for alle sammen uansett, og jeg synes virkelig at hun fortjener en tur til New York. Det er også en stor drøm og få reise dit engang! 😀

    72. Eh, jeg har vel egentlig ikke noen eksakt grunn til at jeg fortjener å vinne. Det er vel noen som fortjener å vinne mer enn meg, men jeg har bare lyst til å være med i konkurransen likevel jeg 🙂 Jeg er ikke en av de som skriver en hel bibel om hvorfor jeg fortjener å vinne, jeg bare synes det er morsomt å delta! New York er jo en helt utrolig fin by, og det definitivt et reisemål! Skal uansett dra dit i løpet av mitt liv, såå hadde vært kult å vinne noe sånt! 🙂
      (Okei veldig ironisk men denne kommentaren ble jo faktisk ganske lang, hahah.. Jaja, jeg sa det jeg skulle si!)

    73. Min hobby er å lage amatør videoer. Har aldri tatt kurs eller lignende, men har alltid hatt en interesse for det. Jeg liker å oppleve nye plasser og kulturer og liker å lage videoer fra mine reiser. Men det er pengene som stopper meg. Har ikke penger nok til nye plasser for å shoppe og filme, så hadde vært kjempe gøy å vinne noe sånt! Shopping i New York hadde vært ubeskrivelig gøy. Å filme og redigere en film ville vært utrolig kult å gjøre i New York.
      Hilsen Astrid
      [email protected]

    74. Jeg synes jeg fortjener å vinne fordi jeg aldri har vært i New York og shopping for 4000 kr er insane! Den andre grunnen til at jeg vil vinne er rett og slett fordi jeg har ei venninne som virkelig fortjener en liten ferie i New York. Jeg har veldig lyst til å dra på tur med hun før hun flytter til Oslo ( Oslo ligger ca 1,5 timer fra her jeg bor) og oppleve den vakre byen New York 🙂
      [email protected]

    75. Jeg vil så gjerne vinne og ta med meg min bestevenn som har gått gjennom utrolig mye det siste året på en real shoppingtur. Hun er ganske blakk også, så det hadde passet veldig fint og jeg tror det hadde gledet henne enormt mye!

    76. Jeg har alltid ønsket å reise til New York, det er min største drøm! Har hatt et veldig tøft år, da bestemoren min (som har vært som min andre mor for meg) har fått uhelbredelig kreft.. Legene vet ikke hvor lenge hun har igjen, og jeg tar dette selfølgelig veldig tungt. Jeg sliter også med spiseforstyrrelser (men er på bedringensvei)!! Pgr av alt dette har jeg slitt med å gå på skolen, og være med venner, eller sosial generellt, og hadde vært en stoor drøm å reise bort og oppleve noe positivt! 🙂
      [email protected]

    77. Jeg vil så gjerne vinne en tur til USA for å muntre opp en vennine som har hatt det litt tøft den siste tiden. Hun har gått gjennom en del i det siste, og jeg vet hun hadde blitt sinnsykt glad for å få en slik tur sammen med meg! Vi har lenge snakket om å ta oss en tur til USA, men vi har verken penger til det eller hatt muligheter for det før. Selv elsker jeg shopping, og har ikke ord for hvor mye det hadde betydd for meg å få en sjanse til å delta i denne konkurransen. Jeg er ekstremt skolelei, og hadde hatt utrolig godt av å kommet meg bort litt. Jeg er utrolig sliten for tiden, og har ekstremt mye over meg. Jeg har veldig lite lyspunkt i livet mitt og ting å se frem til akkurat nå, så dette hadde vert en utrolig positiv opplevelse for både meg og venninen min. Jeg elsker å glede andre, det er noe av det beste jeg vet! Venninen min husker alltid på meg, og gir meg de søteste gavene. Et eksempel: Hver valentinsdag er hun min valentin, og kommer med roser og sjokolade. Hun bringer meg så utrolig mye glede, og det hadde vert fantastisk og kunne fått gitt noe tilbake! Det hadde betydd så mye for meg og fått lov til å glede venninen min så ekstremt mye.
      Håper at det går bra med deg! Du er en stor inspirasjon for meg, og den beste bloggeren i mine øyne. Jeg håper du klarer å tenke positivt selv om jeg skjønner det er spessielt vanskelig nå. Sender deg masse varme tanker! Kondolerer så mye <3
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg