BATOKO

BOYAA. Dere husker jeg fortalte om produktene jeg hadde fått fra Batoko? Vel, tenkte å ta fler bilder i dag av de produktene ettersom jeg kun viste to forrige gang. Som sagt ante jeg ikke at jeg ventet 5 produkter, jeg ventet kun på et. Men overraskelser sier jeg ikke nei takk til! Morsomt at en av dere sendte meg link til toppen jeg har på meg under og skrev “Tenkte på deg med en gang jeg så denne toppen”, ironiske er at jeg hadde den. Shortsen jeg har på er i lik størrelse som min andre fra Batoko, begge er i XS. De er ikke alt for trange og sitter som et skudd! Klarer knapt å vente til når jeg skal til Kreta og får bruke disse nydelige produktene. Rask levering er det også fra denne nettbutikken og ikke minst billig, så gjerne ta en titt. Jeg synes denne nettbutikken er veldig lik Runwaydreamz faktisk, shortsene er kjempe like. Så dere som ønsker like shortser til billig pris ta heller turen innom Batoko, alltid godt å spare litt penger! 🙂


Tanken er dessverre utsolgt, men shortsen finner du HER.
 
// Sponset produkter 
 

35 kommentarer

Siste innlegg