BESTILT NY JUMPSUIT

Hallo! Ettersom jeg drar til Kreta i juni har jeg alltid hatt lyst til å skaffe meg en ny jumpsuit. Grunnen er fordi det er så pent og enkelt, topp og shorts sammensatt. Ett veldig enkelt antrekk, men likevel nydelig. Jeg var innom en nettside jeg sjeldent er på, Bubbleroom. Jeg hadde ikke noe forventninger til å finne noe spesielt der fordi produktene som er der ikke er helt min stil. Men gjett om jeg fant en nydelig jumpsuit likevel, jeg elsket fargene på den. Så det tok ikke lang tid før jeg overtalte meg selv til å bestille den. Tenk å være sommerbrun i denne flotte jumpsuiten, wow. Hvis dere har tips til noen andre butikker som har slike type jumpsuit, gjerne si ifra 🙂

– Dette skulle egentlig blitt publisert mye tidligere, dumme meg som trykket på feil ved publiseringen. Unnskyld!


Direktelink til den her.
 

12 kommentarer

Siste innlegg