KONKURRANSE: VINN GAVEKORT FRA SHEINSIDE PÅ 600 KR

Hei søte lesere! Nå er det på tide med nok en konkurranse her på bloggen, jeg elsker å kjøre konkurranser her. Det er sååå gøy å se hvor mange som er fornøyde med konkurransene jeg holder. Gjennom dette året har SheInside FORT blitt veldig populært blant bloggere. Jeg husker første gang jeg ble sponset av dem som var i fjor sommer, helt sinnsykt hvor mye det har vokst og ikke minst hvor populært det har blitt nå. En helt fantastisk side med vannvittig stort utvalg av forskjellige stiler. Jeg er nå heldig å får dele ut et gavekort til en av dere, konkurransen er veldig enkel (suprise). Konkurransen varer til helgen, som vanlig.  Det eneste du trenger for å delta i denne konkurransen er:

– Registrer deg på SheIside her.
– Like fanpage siden til SheInside her.
– Legge igjen mailen din i kommentarfeltet (samme som du registrerte på SheInside).

LYKKE TIL!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET


Link til kjolen HER. – Dette har blitt min favoritt kjole!

323 kommentarer

Siste innlegg