TUSENFRYD

Hei. Jeg og Ingvild dro litt over 10:00 på vei til Tusenfryd, kjørte selvfølgelig feil først da. Oss to og stedsansene fungerer bare ikke, hahaha. Da vi kom fram var vi begge helt sinnsykt gira, ingen av oss har kjørt karuseller på lenge. Den første karusellen vi tok var ThunderCoaster, det er begge sin favoritt. Den er så ufattelig morsom, og den varer litt lenger enn dem andre. Prøvde å vinne dumle godteri flere ganger, men lommeboken min ble bare mindre og mindre så ga opp til slutt, kjøpte heller noe annet godt. Etter vi begge hadde spist oss mette på kebab, så tok det ikke lang tid før vi kom frem til at vi heller skulle gå litt rundt å unngå karuseller. Endte opp på et sted hvor vi ble veldig lenge, der man kjører elbiler sammen med mange andre. Sinnsykt gøy!!! Herregud, føltes ut som jeg hadde lappen. Så proff var jeg :-))))) Følte meg som en djevel der jeg jagde på Ingvild, haha. Til slutt var det bare en halvtime igjen til Tusenfryd stengte så vi kjørte til byen for å ta litt sol. Det var en perfekt slutt på denne herlige dagen. Popper alltid opp nye fregner jeg ikke visste jeg hadde etter jeg har solet meg. – Og til dere som kom bort til meg, utrolig hyggelig å møte dere! Gjerne send meg bildene dere tok til mailen min så legger jeg dem med glede ut.

EN ANNEN TING: Ingvild er med i en konkurranse om å bli årets blogger på Hove. Hun er nok den jenta som ville passet dette best. Hun stråler av energi, snakker hele tiden og er bare helt rå. Hadde dere vært noen engler, så vær så snill gå inn her for å stemme på >Datahjarte< (Ingvild sin blogg). Både jeg og Ingvild vil sette veldig stor pris på dette. Det går an å stemme en gang per dag, så vær så snill og hjelp denne flotte jenta. 

10 kommentarer
    1. Hei.. Bra innlegg, som vanlig 🙂
      Lurte bare på om du kunne skrive ett innlegg om hvilke planer du har for sommeren og fremover i tid til høsten/neste år ? 🙂

    2. ÅHH hvor er toppen fra? <3 kjempe bra innlegg, og liker at du har så fargerike og morsomme bilder og ikke helt den "jeg må se perfekt ut, så jeg kan ikke gjøre grimaser" for bloggen tingen som andre bloggere har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg