LIVET SMILER

Hei dere. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten kosetid med Ingvild på Peppes før hun måtte dra videre på jobb. Jeg elsker at nesten hver eneste gang vi har vært sammen så har det alltid blitt sånn veldig spontant. Vi spiste oreokake på Peppes, den er helt sykt god der. Samt sjokoladesausen og vaniljeisen ved siden av, helt fantastisk! Ingvild slutter på jobb 20:30, så da skal hun komme hjem til meg hvor hun får servert hjemmelagde gratinerte poteter, selv jeg gleder meg skikkelig til det. Hun er en så solstråle, det er helt sinnsykt. Hun er positiv HELE tiden, aldri sett henne sur eller ikke i humør. Forresten, takket være dere gode engler vant hun konkurrangen på Hovefestivalen, så tusen takk for hjelpen hver og en enkelt av dere. Jeg kjenner at denne sommerferien allerede kommer til å bli ganske så bra!

19 kommentarer

Siste innlegg