TAKK

Jeg har lenge ønsket å skrive et langt betydningsfullt innlegg på bloggen som skal være dedikert til de beste, dere. Gjennom årene har jeg lagt merke til hvor mer betydningsfulle kommentarene på bloggen min har blitt, jeg tar dem mer personlig enn jeg noensinne har gjort. Det som alltid går igjennom tankene mine når jeg leser kommentarene jeg får er at dere skriver så bra. Jeg tror på det dere sier, og det får meg til å føle meg fantastisk. Jeg har hatt det tøft noen perioder, men dere har faktisk hjulpet meg til å smile. Dere har hjulpet meg mye. Det jeg skriver nå mener jeg virkelig på det sterkeste. Tenk at dere som leser bloggen min kan si så mye bra til meg. Dere kjenner meg ikke, og jeg kjenner ikke dere. Men det er det som gjør dette så flott, så godt! Noen av de sterkeste kommentarene jeg får her på bloggen er at jeg er perfekt, men er jeg egentlig det? Jeg er født med feil, selv med operasjoner har det ikke blitt perfekt. Jeg mangler ribbein på magen som gjør at hvis jeg ligger på ryggen vil den ene siden med ribbein stikke opp, mens på høyre side er det ingenting som gjør at magen min derfor går veldig langt ned på den siden. Jeg har arr flere steder. Jeg ble født med kun et øret. Jeg har hørsel på kun et øret. Etter 3 operasjoner har jeg fått 2 ører, men de er ikke i nærheten av like. Men så tenker jeg over på hva ordet perfekt kanskje egentlig kan bety. Måten man takler arr eller generelt feil man ikke kan gjøre noe med, kanskje det er det som gjør ting perfekt? At man er stolt, selv om man har feil. Viser en slags styrke. Feil er bra, man skiller seg ut. Feil er ikke bare feil, for feil kan være en god ting. Jeg føler det nesten er idiotisk av meg at jeg sitter og skriver akkurat dette. Men tenk, selv med disse feilene jeg har så velger dere å kalle meg perfekt. Det er en utrolig følelse, en følelse jeg egentlig ikke klarer å beskrive. Jeg vil bare at dere skal forstå, forstå hvor mye jeg setter pris på det dere gjør for meg, all den rosen jeg får fra dere. Hver og en av dere er spesielle, mine spesielle lesere. Å være takknemlig er en ting, men jeg setter virkelig stor pris på dere og den gleden dere sprer på bloggen min. Tusen takk.

40 kommentarer
    1. Jeg synes du er perfekt. Ikke på utseendet, ikke på arr, men personligheten din. Selvsagt har du et vakkert utseende, men det er den utstrålingen du viser på bloggen din og instagram som er det viktigste. Det at du tør å være deg selv. Du er ikke som de andre bloggerne, du kan ta bilder uten sminke og fortsatt være like vakker, både på innsiden og utsiden.
      Du er et forbilde for mange, Madde!

    2. Lisbeth: Fysøren, hva skal jeg si tilbake på sånt her? Jeg blir så glad at jeg nesten får tårer i øynene mine. Det betyr så mye for meg å høre dette, og jeg bare håper du forstår at jeg setter pris på det. Tusen takk, og dette mener jeg!

    3. Ingen er perfekte men at du sier du har arr det har ingenting med perfeksjon å gjøre du er perfekt på din måte og hva jeg syntes er definisjonen på perfekt,det er ingen I hele verden som ikke har en feil,ja du har noen feil sier du og arr, men det betyr ingen ting for jeg syntes både du å personeligheten din er helt fantastisk å jeg er helt sikker på at det er flere som syntes det! du er virkelig ett stoooort forbilde for meg og sikkert mange andre, Du er bare helt nydelig <3

    4. Verdas beste Madeleine! Du er en jente som bare…LYSER opp dagen, alltid – uansett. Og jeg tror jeg aldri kan komme over hvor snill, god, omtenksom, morsom og i tillegg til dette….ufattelig vakker du er!
      Det er en grunn til at du får så mange flotte kommentarer, og det er fordi du er den du er <3

    5. du er en utrolig vakker jente med en herlig utstråling. Hva jeg legger i ordet vakker er det fine smilet ditt og den perfekte huden, de smale og superfine leppene, øynene, kroppen(wow) og hvordan du virker som en person. Jeg tror ikke jeg klarer og forestille meg deg som sint eller sur. Du er en av de bloggene jeg leser hver dag, og du utfyller “jobben” som blogger supert! Stilen din er helt rå, og livet ditt virker så perfekt. Du har en kjæreste, noe jeg har drømt om i flere år nå, og du har også en familie som elsker deg.(antar jeg ettersom jeg har lest bloggen din en stund, og man skjønner at det er vanskelig og ikke like deg.) du har drømme livet, og jeg håper du nyter det:) masse klemmer

    6. Har lest bloggen din så utrolig lenge nå, du har vært en stor inspirasjon. Har fått inntrykk av at du er en skikkelig god person, en god venn. Elsker også at du tør å være deg selv og at du ikke er en av mainstreamerne! Og til sist så vil jeg bare si at du er utrolig vakker, du har et fantastisk smil 🙂

    7. Det er noe ved deg og bloggen din at jeg føler en trang til og kommentere alle innleggene dine! Elsker og fortelle deg at du er utrolig vakker, og faktisk mene det også! Syntes bloggen din er så bra, og du gir så utrolig mye tilbake at jeg må selv takke deg!
      Du er super Madeleine, lett den beste bloggeren<3

    8. Fikk tårer i øynene når jeg leste dette! Utrolig fint. Du er perfekt, helt enig med hun Lisbeth,du har en utrolig utstrålig andre bare kan drømme om!<3 DU ER VIRKELIG PERFEKT

    9. Du er så fantastisk du, Maddeleine. Jeg beundrer deg virkelig, og på svært mange områder! For det første er du den vakreste jenta jeg noen gang har sett. Du er så nydelig av utseende. Men det er ikke det som gjør at jeg ser opp til deg på så mange måter. Det er din utstråling og væremåte som du viser gjennom bloggen din. Du har det fineste smilet på denne jord, men du virker så oppriktig snill, sterk, god og omtenksom. Det er nettopp denne personligheten som gjør at du for meg er så “perfekt”. Det handler nemlig om hvordan du fremstår som menneske. (Hvilket i mine øyne er fantastisk)

    10. Du er så perfekt som man kan få det til. Og selv med feilene dine, og på dine dårlige dager, så stiller du opp på bloggen! Du er også veldig ærlig på bloggen, du skriver om dine dårlige dager og innrømmer selv at du ikke synes du selv er perfekt. Du prøver ikke å fremstille deg selv som en person som danser seg gjennom livet på en rosa sky uten bekymringer eller noe. Bloggen din er en av de få jeg virkelig liker og det er fordi at du alltid er ærlig og ikke fremstiller deg selv som “perfekt” slik som mange andre bloggere gjør.

    11. Så utrolig godt skrevet! Du er en helt fantastisk person! Hver gang jeg leser bloggen din, smiler jeg! Du har så flott og fantastiskt utstråling, både på utseende og personligheten din! På en måte har jeg blitt glad i deg siden du setter så stor pris på leserne dine, og det er ikke mange bloggere som gjør! Jeg får ikke sagt det nok, du er FANTASTISK!

    12. Kan du vise det med ribbeina og ørene, husker du tok oprasjon en gang å lurer på veldig hvor like di er eller hvordan det ser ut. Har en venninne som skal gjøre det samme om ikke så lenge så vet også at hun er litt nyskjerrig på det 🙂

    13. Så utrolig bra skrevet Madeleine! Du er utrolig vakker. Ikke bare når det kommer til utseende, men også personlighet! Smilet ditt og utstrålingen din får meg og alle oss andre fastelesere av din blogg i godt humør, det er jeg sikker på! Du er nydelig, vakker og du ser ut til å være en god person, en god venn. Jeg kjenner deg ikke, men likevel så ser jeg igjennom bloggen din at du er en god person Madeleine. Alle har feil, ingen er perfekt! Men alle er perfekt PÅ HVER SIN EGEN MÅTE. Du er perfekt, uansett hvor mange arr du har og uansett hva! 🙂
      Du har så utrolig fint hår, du har utrolig fin kropp og du har en flott personlighet! 🙂 Jeg skulle virkelig ønske at jeg så ut som deg. Du er et stort forbilde for veldig mange! og du har en veldig bra blogg. Det jeg elsker med bloggen din er at du er deg selv, og at bloggen din ikke har stort fokus på det å faktisk være ”perfekt, tynn osv” Du blogger så bra med gode, fine og ordentlige innlegg 🙂 Denne bloggen syns jeg virkelig fortjener og komme enda lenger opp på topplisten, du fortjener det virkelig Madde! 😀
      Du er så perfekt som det går an å få det til, husk det! Det er uansett utstrålingen og personligheten til et menneske som teller! <3 Jeg ønsker deg alt bra i livet, fordi jeg mener du fortjener å ha det bra! 😀

    14. Veldig bra skrevet, Madeleine! Du virker som en helt fantastisk person, selv om jeg ikke kjenner deg og jeg syns du perfekt, virkelig. Elsker bloggen din og du fortjener det beste! Takk for at du er en så stor inspirasjon <3

    15. du er seriøst verdens nydeligste person, jeg leser bloggen din hver dag men kommenterer ikke så mye. Selvom jeg altså bare er 13 år så synes jeg du er helt rå. DU har verdens kuleste stil, du finner så mange kombinsasjoner med forskjellige klær som du setter sammen og gjør at det blir helt utrolig vakkert! du er et forbilde. smilet ditt stråler flere mil unna, og jeg er sikker på at du har en engels personelighet. jeg må bare si at du skal stå på videre, fordi du er utrolig nydelig!!

    16. #respekt! Madde, du er fantastisk nydelig! Jeg digger deg, tusen takk for kommentaren på innlegget om deg foresten! Betydde utrolig mye for meg!<3
      Du er kjempe pen! Og du virker så sykt hyggelig!
      Og det beste er at du ikke er slik som de andre topp bloggerne som bare blogger om alkohol, fester, botox, silikon, pupper osv...
      Selv om du bare ble født med ett øre, hører på det ene osvosv.. så er du kjempe pen! ELSKER BLOGGEN DIN!

    17. Ser aldri bloggere takke for leserene sine. Det varmer nok hjertet til alle leserne dine at vi faktisk utgjør en forskjell for deg, Madde. Det er iallefall det jeg ønsker når jeg legger igjen noen ord, at de skal bety noe. Det at du gidder å se de ordene jeg har lagt igjen ved håp om at du skal forstå hvor vakker, intelligent, snill og god du er. Du er helt fin tvers gjennom. Utsiden og innsiden. Jeg skal ikke uttale meg så mye om hvordan du er, for jeg kjenner deg jo ikke, men jeg tror det er umulig å få et annet intrykk enn at du er helt fantastisk!

    18. It is in our “flaws” that we are made strong. You are beautiful in all the uniqueness that you hold. You are the most precious treasure that you will ever posses, so all the more reason to treat yourself as just that. And In completely and comfortabley accepting yourself, not just the pieces intact, but broken parts too, you are loving yourself, not as a doll without flaws, but as a human being. A “flawed” human being. And it is in those flaws that you are perfect. And to be comfortable with that is so beautiful.

    19. selv om jeg ikke kjenner deg og ikke har lest bloggen din veldiig lenge, virker du som en fantastisk person! utstrålingen din er helt strålende og man blir glad av og se på deg. haha litt merkelig å skrive dette til noen man ikke kjenner og det er litt rart, men det er faktisk sant!
      Jeg må ærlig innrømme at da noen sa til meg jeg lignet/minte om deg fikk jeg et stort smil om munnen , det skal du vite 🙂
      Du er en inspirasjon for mange,så keep up the good work!

    20. Du er vrikelig en helt nydelig jente, jeg elsker bloggen din, og bare på noen få månder har jeg byttet stilen min nesten helt på grunn av deg. Og jeg elsker det! Du har gjort meg veldig sikker på va jeg vill ha på, ikke bry meg om andre. Dette høres kanskje veldig klisje ut, men det er sant:) tusen takk til deg og! Det er ikke mange 13 åringen som tørr å gå i det de vill, jeg ville vært en av dem viss det ikke var takket være deg!:)

    21. Åj! Du er virkelig bare hærlig mot leserene dine! Det er jo nettopp dette som gjør at folk vil skrive positive ting til deg. Du er ikke som de andre. Du er perfekt uten å prøve.. altså du doller deg ikke opp som en barbie og skriver om hvor perfekt du er. Du er deg selv fult ut, og lyyyser opp! Alle elsker slike personer, det er sikkert å vist! Klemmer<3

    22. Madde du er perfekt, på alle mulige måter!<3 Du er mitt store forbilde og for mange andre også! Her på bloggen får vi lesere vite om personligheten din 😀 Jeg synes selv at du har en herlig personlighet og synes du er så nydelig <3 Jeg virkelig elsker ekte bloggere og du er en av de beste bloggerne jeg noensinne har lest om 😀 Mange klemmer fra Ann-Heidi <3

    23. Hi,I´m from czech republic and i can´t speek norwegian,but i visit your blog every day and texts,which you wrote i transtate. You really inspired me.Seriously,i think you are perfect.So stay as you are and enjoy your holidays ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg