FINALLY MINE

// Sponsede produkter

ALOHA. Hentet en sponset pakke fra Junkyard i går som jeg har gledet meg til. Jeg har lenge lett etter en knebukse som skal være av denim samtidig som at den skal se bra ut til lange singletter. Absolutt alle shortsene jeg har er for korte til de alt for svære singlettene jeg har. En ting er å klippe opp bukser, men det blir ikke like bra som denne. Jeg fant en helt perfekt en fra SomeWear, jeg sitter i den nå og det føles så bra. Den er helt perfekt, noe jeg har ønsker meg såå lenge. Jeg er litt sær av meg, så jeg falt jo veldig for den sabla tråden som er på denne varen fra SomeWear. Ellers fant jeg en shorts fra Nike som jeg vil si er en skikkelig kose-shorts. Stoffet er perfekt, akkurat som den joggebuksen jeg har fra Nike fra Junkyard. Merket på den er Time Out. Jeg føler meg så utrolig heldig som faktisk får lov til å få dette, Junkyard er nettbutikken som har vært min favoritt i flere år. Skal jeg fortelle dere noe sykt? Det var en leser av denne bloggen som anbefalte meg til Junkyard for et par år siden. Så takket være denne personen startet jeg et tidlig samarbeid med Junkyard, og er fremdeles i samarbeid med dem. Det føles helt toppers!


Direktelink til shortsen her.
 


Direktelink til shortsen her

IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN SOM ER PÅ JUNKYARD HER!

10 kommentarer

Siste innlegg