A PIECE OF INSPIRATION FOR TODAY

ALOHAA! Jeg klarte å sovne klokken 23:00 i går fordi jeg var så sliten. Jeg våkner 02:00, og ser Didrik smiler for at jeg endelig er våken. Først DA startet kosekvelden med masse godteri osv, hahaha. Vi var oppe til noe med 05:00, kan ikke huske sist jeg var så lenge oppe. Jeg ble nesten gira jeg. Men uansett hvor lenge jeg er våken, våkner jeg tidlig uansett. I dag våknet jeg litt over 09:00. Så frem til nå har jeg sittet litt ute med pappa på verandaen og spist frokost. Jeg kom plutselig på at det var en stund siden jeg hadde vært innom tumblr, så jeg fant noen godbiter til dere for dagens inspirasjon. Alohamad på tumblr, har du lyst har du lov til å følge mej.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg