NOK EN DAG MED GRILLKOS

Hei igjen bloggen. Åh, det er så GODT å kunne blogge ordentlig igjen etter å ha vært i Kreta med dårlig nettverk. Endelig sitter jeg i godstolen min hvor jeg alltid blogger. Bare synd jeg ikke er den som tar best bilder, da hadde bloggen vært enda bedre og jeg selv hadde følt at den er bedre og. Men jeg har lesere som leser den av en grunn, så noe må jo være bra. Og det er jo det som holder bloggingen min så stabilt eller hva jeg skal si, hihi. I dag var det kun vi i huset som var ute og grillet, men koselig var det uansett. Caroline og mamma vasket Shiloh i dag og, ren og pen igjen. Vi tok en sjans med Shiloh, kaninen til Caroline, og lot den gå fritt på plenen mens vi så klart gikk rundt og passet på. Jeg har kost meg masse i dag, og ser frem til nok en kosekveld med Didrik. Det er jo det som er så godt å ha en hjemme hos deg, når du ikke har andre planer. 

Og noe av det råeste skjedde for noen få timer siden. Jeg nådde 50K følgere på instagram i stad, det er helt crazyyy!!! Herregud, det er egentlig drit mange… Hvis du ikke følger meg enda og gjerne har lyst, så heter jeg Alohaamad på instagram. Gjerne legg igjen din bruker, så kan jeg ta en titt senere i kveld ettersom jeg ikke har noen spesielle planer.


Nei, jeg er ikke glad i poteter XDD

44 kommentarer

Siste innlegg