BEACHIT DENIM SHIRTS SOON READY FOR SALE

Hei! Da kan jeg informere dere om at skjortene endelig er på vei til Norge. Dette er noe som gjør at det kribler i hele meg. Tenk at jeg og Didrik har fått til dette sammen, produsert vårt eget merke. Beste av alt har vi mennesker som er faste kjøpere, og nye kjøpere. Det er fantastisk! Skjortene er i ola, noe vi er veldig fornøyde med. Jeg elsker fargene på begge skjortene, jeg vet faktisk ikke hvem jeg liker best. Må nesten vente å se til jeg faktisk prøver en så skal jeg ta noen gode bilder så dere kan se meg med begge skjortene. Men jeg er ganske svak for aztec mønster, så kanskje det faller på den mørke. Uansett så er jeg utrolig fornøyd med hvordan resultatet ble. De ble enda fetere da de ble produsert, så nok en gang har det gått strålende for seg. De er kun i disse to designene & størrelsene varierer veldig. Det er både store og små skjorter, så du vil nok finne en som passer perfekt til deg. Prisen på disse skjortene kommer til å bli på 299kr per stk. Kanskje vi ser deg med en ny skjorte i sommer? Til dere som har lyst til å ta en titt innom nettbutikken våres, gå inn på BeachItClothing. Ønsker du å følge oss på facebook så trykker du her & ønsker du å følge oss på instagram følg @beachitclothing. Gjerne kom med forslag til hva du ønsker at vi skal produsere i BeachIt 🙂 

15 kommentarer

Siste innlegg