HAKUNA MATATA PAINTED CLOUDS

Hei dere og god morgen! I går kveld jobbet jeg og Didrik mye med BeachIt, så det var veldig godt å kunne ta kvelden med skikkelig god samvittighet etter godt arbeid. Designene og produktene vi har sendt forespørsler om er så fete, og om det faktisk går igjennom vil dette bli mine nye favoritter. Så gled dere og kryss fingrene! I stad satt jeg litt inne på Society6 og så på iphone deksler. Jeg elsker den siden, men hater at det skal koste over 200kr for et deksel. Men de er såååååå fine at jeg ikke klarte å la være. Jeg falt for et deksel som det står Hakuna Matata på. Jeg elsker farger så denne var midt i blinken! Det ble 275kr totalt for dekslet og frakten. Noe jeg digget er at man kunne krysse av for “gift”, det er dette som gjør at det ikke blir noe toll på det ettersom det blir sendt og merket som gave. Men jeg kan godt informere dere likevel etter jeg har fått dekslet, sånn i tilfelle det skjer noe tull. Men alle andre ganger jeg har fått pakker fra utlandet som er blitt merket med “gift” har blitt tollfri, så det burde denne bli og. Jeg gleder meg masse til å få dette dekslet!! 

10 kommentarer

Siste innlegg