JACK DANIELS TIEDYE

ALOHA. Noen dager før vi dro til Kreta kom det noen fra Get som skulle ordne oss raskere nett og flere tvsignaler i alle etasjene. Jeg husker ikke hvor mange år siden det er jeg hadde MTV på tven. Jeg har mistet så mange kanaler på tven at det nå er utrolig deilig å se at Get har ordnet oss over 100 kanaler! Jeg smilte fra øre til øre da jeg så vi endelig hadde fått TLC oppe, jeg elsker den kanalen. Det går så vannvittig mye kult der, samme med MAX. Ååh, jeg er så fornøyd nå. Da det gjelder raskere nett er det helt utrolig hvor fort publiseringen av bildene på blogg.no går igjennom. Før tok det rundt 2-5 minutter på kun et bilde, nå tar det kun noen sekunder før bilde er lastet opp. 


Tank Ebay Skjorte H&M Shorts Batoko Klokke Gaxs Div armbånd Tyrkia

31 kommentarer

Siste innlegg