PERFECT POOL DAY

Hei dere. Nå har jeg kommet hjem fra en helt perfekt dag, og den har virkelig vært perfekt. Gutta hadde akkurat kommet hjem fra Branâs og ringte for å spørre om jeg ble med ut for å bade og slappe av i dag. Jeg ble kjempe glad ettersom jeg ikke har sett dem på en stund nå, så selvfølgelig ble jeg med. Pakket med skift, sminkefjerner (fordi jeg var bombesikker på at de kom til å kaste meg uti), håndkle osv. Det var dessverre kaldere enn til vanlig, så jeg badet ikke og ble stående å se på guttene og jentene. Plutselig kom vi på at Phillip har basseng hjemme hos seg, så derfor dro vi hjem til han for å sole oss mens vi koste oss i bassenget. Jeg ble kastet uti til slutt, noe jeg bare visste kom til å skje. Men smarte meg pakket med sminkefjerner så det gikk jo bare fint. Etter jeg nevnte en saftig, stor hamburger druknet i dressing fra Breisand, klarte ikke guttene å motstå lysten. Derfor dro vi til Breisand og spiste middagen der. Så var det ut til Larkollen igjen, men Lien måtte hente søsteren sin som var i Moss. Så da var det tilbake igjen, på vei til Moss satt jeg bak i bilen og sminket meg litt. Ble faktisk ganske imponert over hvor flink jeg er til å sminke meg i fart uten å bomme, jeg bommer jo mer når jeg sitter rolig? Etter denne hentingen ble vi i Larkollen til nå før alle begynte å bli passe slitne til vi til slutt dro hjem. Jeg har hatt det sååå koselig i dag, smilt fra øret til øret. 


Fine, våte & fucka øyevipper etter en overraskelsesdukkert i vannet.

9 kommentarer

Siste innlegg