SUMMER-SUPERSALE PÅ JUNKYARD

ALOHA! Er jeg den eneste som blir helt vill når jeg hører super sale? Jeg tenkte å informere dere noen dager før dette salget så dere kanskje kan spare av litt penger for å så heller handle når det er på supersalg. Det synes jeg er mye smartere, samt man får mer for pengene. Den 15-17. juli er det 40% på junkyard, nesten 50% som er helt CRAZY. Det er 3 forskjellige datoer med 3 forskjellige avslag på. Men ikke gå på smellen og vent til siste datoen med 50% vil jeg anbefale deg, da er det lett at varene du skal kjøpe ikke lenger er i din størrelse eller ikke lenger er der. -Jeg har gått på den smellen før og det var jævlig surt. Om det er at dere er gira på nye shortser som man kan ha til oversized t-skjorter eller tanks og whatever, så vil jeg anbefale dere SomeWear. Dere husker vel tidligere at jeg hadde fått sponset en shorts derfra? Jeg bruker den nesten hele tiden, aldri brukt en shorts så ofte før som jeg gjør med denne her. Endelig har jeg en shorts jeg kan bruke til mine store overdeler uten av mennesker blir paffe og ikke tror jeg har noe under. Så spar av litt penger, og unn deg noe nytt disse dagen.

For å bare gi dere et ekstra godt innblikk i hvor fete disse SomeWear shortsene her:


                                                                                                                                                                                                                    // Reklame

5 kommentarer
    1. Hei Madeleine! Fikk lyst til å kjøpe meg noe der under salget ja! men tror du at du kanskje kunne laget et innlegg med dine “wants” derfra? <3 Håper du kunne tenkt deg å gjort det <3 Stilen din er seriøst til å spise opp omtrent, og det er selfølgelig du å <3 Du er så RÅ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg