RIGHT NOW

Hahahahaha, jeg ler litt av meg selv nå. Jeg skrev en tweet tidligere i dag om at jeg ønsker det skulle komme dårligere vær så jeg kunne bruke et antrekk som venter. Tror du ikke det begynte å regne ca 30 minutter etter? Herregud for en timing, haha. Jeg skal ta sol med gutta senere, har fremdeles et par solkort igjen som de skal få ettersom jeg ikke tar sol så mye lenger. Alltid koselig å gi bort! Jeg har mine late dager hvor jeg ikke gidder å lage noe spesielt, så derfor lagde jeg meg litt macaroni og bearnaise. Hehe, litt ja.


Shortsen er fra junkyard og du finner den her.

                                                                                                                                                                                                                     // Sponset 

8 kommentarer

Siste innlegg