OPPDATERT PÅ SALGSBLOGGEN

God kveld lesere! Ettersom jeg ikke har gjort stort i dag ryddet jeg litt i klesskapet mitt og fant ting jeg ikke lenger bruker. Alltid så kjekt å kunne tenke “kanskje noen andre vil ha denne”, så derfor har jeg nå lagt ut 9 produkter på salgsbloggen min. Jeg har mer jeg tenkte jeg skulle selge, men vil ta det litt rolig så det ikke blir så mye kaos med kjøp og betalinger. Ta det helt med ro og ikke vær redd for å kontakte meg om du ønsker å kjøpe et plagg. Det er førstemann til møllen, og jeg sletter innlegget med varen etter det er blitt bekreftet at noen skal kjøpe det. Trykk her for å komme til salgsbloggen.



Jumpsuiten kjenner dere kanskje igjen for bare noen uker siden? Jeg selger den fordi jeg følte ikke at jeg kledde den så godt, rosa er ikke helt min farge og ønsker derfor å selge den til en som liker den bedre.

6 kommentarer

Siste innlegg