SHORTS FOR SALE

Hei dere. Jeg var forresten i Sverige i går med Oda, Michael & Lien (Christoffer) – Men at vi heller sier Lien som er etternavnet hans gjør det bare litt mer spesielt. Hehe, kom på at jeg hadde glemt å skrive det på bloggen så bedre sent enn aldri. Jeg klarer ikke å beherske meg når det kommer til godteri, jeg går bananas. Jeg sa til dem andre at jeg ikke skulle ha noe, ble med fordi Michael skulle ha noe i Sverige. Det er alltid koselig med en liten biltur, så hvorfor ikke? Men da vi var i godisfabrikken endte jeg opp med flere kg godteri. Can’t help it. I dag har jeg vært en kjapp tur i byen med Iselin for å sende enda flere pakker som både er blitt kjøpt opp fra salgsbloggen min og bestillinger fra BeachItClothing. Det gjør meg så uendelig glad at folk liker det vi produserer i BeachIt, gir meg den ekstra lysten til å bare produsere masse mer!

For en halvtime tok jeg bilder av enda mer klær jeg gjerne ønsker å bli kvitt, denne gangen var det shortser. Jeg har faktisk overraskende mange shortser, med tanke på at jeg ikke bruker det så alt for ofte. Så å kvitte seg med noen gjør ingne stor forskjell. Prisene på shortsene er alt fra 80-250 kr fordi noen av de er litt dyre, så ingen svindel med prisene. Det kan jeg love dere 🙂 Trykk her for å komme til salgsbloggen!

 

9 kommentarer

Siste innlegg