50% PÅ JUNKYARD

Hei dere og god kveld! Jeg har bare vært inne i hele dag og slappet av, jeg er så utrolig varm for tiden – klager ikke. Men gud så varmt det er ute, eneste stedet jeg før kjølt meg ned er i kjøleskapet. Nok om det og over til noe ganske rått. Junkyard har jo nå kjørt avslag på utvalgte varer i flere dager nå. Og i dag er det en VELDIG spesiell dag på Junkyard. Fordi nå er det hele 50% avslag på utvalgte varer, og jeg skal straks bestille noe til Didrik og håper han blir fornøyd. Jeg får snart tilbake et par tusenlapper som jeg har lånt bort, så da kan jeg vel ta en tusenlapp til gode og kjøpe noe fint til Didrik. Det er ikke ofte det er 50% på Junkyard, så nå skal jeg slå til!

TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL DET STORE SALGET

                                                                                                                                                                                                                     // Reklame 

3 kommentarer
    1. Heiii: Nei, men veldig mye av det er onesize. Det kommer helt an på hvilket produkt du ser etter… Men lengden på onesize klærene står lenger under på siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg