DAGENS ANTREKK 28.JUL.13

Jeg satt og snakket med Didrik på facebook hvor han skrev at han bare lå i sengen i Bergen og følte seg dårlig. Han hadde sagt til meg at han skulle overraske meg med når han kom hjem fra Hellas. Han ble med familien sin hjem til Bergen og der ble han siden tirsdag. Jeg sa til han at det ikke blir det samme med å overraske meg nå som du har sagt det skal bli en overraskelse. Mens vi satt og snakket med dette, hørte jeg fottrinn-lyden til pappa i trappene og han banker på døren. Da sier jeg “kom inn!!!” Jeg snur meg fra skrivebordet hvor pcen min står og ser Didrik og ikke pappa i døren min. Jeg ble så overrasket at jeg holdt meg for munn mens jeg sa “okei, jeg ble overrasket jeg”. Kjempe søt overraskelse, hahaha. Luringen der fikk det jaggu meg til etter snart 2 år. Nå sitter vi og ser på Here comes honey boo boo og koser oss med godteri som vi handlet inn på søndagsbutikken i stad. Utrolig deilig å ha gutten sin hjemme igjen.


Genser fra MMVIII her Bukse fra Junkyard Sko fra Dna
 

28 kommentarer

Siste innlegg