DAGENS ANTREKK 19.AUG.13

På tide med å få opp innleggene med antrekkene mine, ble litt dårlig med det denne uken men det skal jeg få endret på. Jeg har vært litt slapp de to siste dagene, men endelig blitt god og energisk i dag. Noe som har gledet meg veldig mens jeg har vært her i Bergen er vennene mine hjemme. Å få telefon og meldinger av venner som forteller meg at de savner meg er så herlig, blir faktisk så glad at det enkelt kunne kommet gledestårer. Jeg gleder meg innmari mye til å komme hjem til dem! I dag kjørte jeg på med knalle farger. Knall farget sko og knall farget neglelakk. Nå sitter jeg og varmer opp til Top Model på TV3, kun fått med meg en episode av dette…. Gleder meg til Top Model Norge starter på TV3, allerede reklame på at det snart begynner så gleder meg veldig. Skal blogge om dagen i dag senere i kveld!


Skjorte fra BikBok // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Dna // Lommebok fra Nelly // Klokke fra Ebay // Solbriller fra RayBan
 

29 kommentarer

Siste innlegg