SMOOTHIE

Synes det er veldig hyggelig å trene sammen med søsteren min. Når vi går opp til Spenst snakker vi som bare det og i pausene, og ja. Det er gøy å få gjøre noe sammen bare oss to. På Spenst i dag da vi trente, var det nesten ingen der. Det er første gang jeg har sett kun få mennesker på treningssenteret. Det var siiiiinnsykt digg å ikke måtte vente på at ting skal bli ledige. Skulle gjerne fått trent noen øvelser til, men kjente på bena at de hadde fått nok. Mens jeg tok leggpress snakket hun om at hun hadde en venninne som klarte 120 kg og da ville jeg selvfølgelig vise hun at jeg også klarte det. Jeg trodde egentlig jeg ikke skulle få det til etter å ha trent bena som bare det fra før, men søsteren min fikk hakeslep og jeg fikk et stort smil. Alltid gøy å overraske mennesker med slike ting. Jeg trente kun rumpe og lår i dag, det kjente jeg virkelig da vi skulle gå ned trappene og gå ned en bratt vei etter vi hadde vært på butikken. Bena mine var som gelè. Pappa hadde kjøpt smoothieblanding med jordbær og banan så måtte prøve det ut, det var kjempe godt. Men jeg er fremdeles veldig glad i kun jordbærsmoothie. Hvilken smoothie er deres favoritt?


Jakke fra G-Sport // T-skjorte fra G-Sport // Shorts fra Stadium // Sko fra G-Sport
 

11 kommentarer

Siste innlegg