HELP ME

Hei dere! Jeg satt nå akkurat og skulle poste et nytt innlegg da jeg begynte å tenke på noe annet. Jeg har lagt merke til alle disse spørsmålene dere har stilt, om jeg kan lage innlegg og dette osv. Så jeg lurer derfor på om dere kan skrive ned alt dere ønsker at jeg skal blogge om her så jeg kan ta en ordentlig nøye titt igjennom. Litt kjekt å kunne få viljen sin som leser også i blant, så dette blir bare gøy. Jeg har også vurdert videoblogg tusen ganger, men jeg er tom for ideèr til hvordan videoene skal være. Det er ikke vits at jeg lager sminkevideo ettersom jeg allerede har lagd det før og bruker akkurat de samme produktene fremdeles. Dere har også lurt på om jeg kan lage hårvideo av krøllene mine og hvordan jeg lager donuten, det har jeg også allerede laget videoblogg om før. Så skriv ned både ønsker til innlegg og videoblogger så skal jeg få sett hva som gir meg inspirasjon, motivasjon og ideèr til å poste her på bloggen!!

47 kommentarer
    1. En videoblogg der du viser hvordan du klarer å posere foran et kamera osv. Det hadde hjulpet meg utrulig mye!

    2. Kanskje du kan begynne å skrive størrelser på outfit/antrekk du poster:) og tipset om klær du liker fra forskjellige sider som f.eks junkyard..hadde vært fint om du kunne laget en videoblogg hvor du viser rommet ditt?:D

    3. Kan du kanskje lage en video om dine fav. Antrekk ? Eller innlegg om fav. Plaggene dine fra junkyard? 🙂

    4. En videoblogg hvor du viser frem nye klær eller innkjøp:)Og kanskje du kunne fortalt litt om hva du har tenkt til å gjøre dette året her 🙂 Også hadde det vært litt morsomt å sett en video med deg og Didrik hvor dere forteller hva dere liker å gjøre sammen eller noe 🙂

    5. Sminkevideo
      Mågjørevideo
      Spørsmålsrunde på video
      Elsker å lese ukas spørsmål, og gjerne enda flere outfits eller såkalte temabilder, der du “forteller en historie” gjennom bildene. Har en egen kategori for det på bloggen min, hvis du ikke skjønner hva jeg mener kan du jo se der.
      Ellers elsker jeg bloggen din og håper den kan bli enda bedre med litt tips!

    6. Det hadde vært litt kult om du hadde en DIY video, sånn der du pimper noen gamle sko eller et gammelt klesplagg:))
      haha

    7. Noen punkter 🙂
      – ting vi kanskje ikke vet om deg
      – spørsmålsrundeviser
      – hva du har i sminkemappen
      – klokkene, armbåndene og smykkene dine. div accessories!
      – dine favorittkjoler, shortser eller andre plagg
      håper du kan ta noe av dette 😀

    8. Innlegg: Funfact, ting du ikke viste om meg, spørsmålsrunde, topp ti favoritt plag, spørsmåls runde der din søster svarer, årets høydepunkt (av hva du har opplevd i år)
      Video: Sommerens innkjøp, ting jeg hater, D.I.Y, Dagens antrekk bare i video, daglig rutine (morgen til kveld)

    9. I love your makeup and lipstick! I want you to be signed the name of cosmetic products and their data (color)
      And your favorites every month 🙂

    10. Kan du plis lage en lookbook. SÅnn at du viser forskjellige plagg som du har satt sammen av dine ynglingsklær og når du kan bruke de forskjellige.
      Haade vært kjempe gøy! Hadde vært gøy og få se nærmere hvordan din stil er! Digger den <3

    11. du har en utrolig bra blogg med masse fine bilder!!! Du kan for eksempel lage videoblogg med en spørsmålsrunde? Men en ting jeg lurer på og det er går du på skole eller har du jobb? :))

    12. Rikke: Jeg har mitt eget klesmerke som jeg tjener på + bloggen, så jobb er ikke så viktig for meg nå. Men jeg skal søke jobb så fort det blir noen ledige stillinger på amfi likevel 🙂

    13. Outfits!! Leser sjelden blogger, ser bare på bilder. Og videoer eller liknende der du viser hvordan du sminker deg / fikser håret ditt! (Vil basically bare vite hvordan jeg kan se ut som deg haha)

    14. Kan du ikke lage en videoblogg sammen med kjæresten din, der dere enten svarer på spørsmål om hverandre eller stiller spørsmål til hverandre. Dere er så søte sammen, å du er så utrolig nydelig. Elsker bloggen og klesstilen din, du er virkelig en man kan være stolt over å se opp til !

    15. Jeg lurer egentlig på om du kan lage et innelgg angående alkohol jeg? Forslag til gode drinker, eller genrelle tips til hva som er gøy på vors osv.! Men skjønner at mange av dine lesere er mindreårige, så blir kanskje litt feil… :-/

    16. Jeg vil du skal legge ut flere bilder av deg og Didrik, dere er så søte sammen♥
      Du handler/får sponsede produkter av “sheinside” ganske ofte. Så du kan jo skrive litt om det. F.eks. om man må betale frakt, toll, hvor lang tid det tar før det kommer og litt sånt.
      Også lurer jeg veldig på om beachit får inn sekker som man kan bruke på skolen.

    17. “Ukens spørsmål-video”. Om du for eksempel ikke pleier å få så mange spørsmål, så kan du jo si på forhånd at du kommer til å ha ukens spørsmål snart, så det er bare å spørre spørsmål. Tror det vil bli populært. Jeg syns i hvert fall det er morsomt å se på slike videoer 🙂

    18. tror du du kunne laget en video med didrik? f.eks. dere setter i gang en spørsmålsrunde om dere to så svarer dere sammen? 🙂 hadde vært veldig gøy

    19. Hadde blitt veeeldig glad om du kunne lage et innlegg med tips til hva man kan bruke i bursdager, liksom pynteantrekk, hahha.
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg