PINK

Møte i Oslo i dag ble dessverre utsatt, men det blir nok i slutten av denne uken jeg drar på dette møte da. Før jeg og Didrik la oss i går natt så vi på en film på Netflix som het Unknown, den var faktisk sinnsykt bra. Jeg ble skikkelig irritert under filmen pga litt av handlingen og damen hans. Rart jeg ikke har sett denne filmen tidligere. Planen i dag er nå ingen som helst ting, kanskje dra ned tl byen for å ta sol senere men jeg er alltid lat så det skjer vel ikke. Jeg er i det humøret i dag hvor jeg ikke vet om jeg skal gidde å fikse meg eller bare drite i det. Ellers begynner det å bli veldig trangt i klesskapet mitt, så jeg tror jeg kommer til å legge ut klær på salgsbloggen min innen denne uken er over. Jeg oppdaterer selvfølgelig her på bloggen om dere ønsker, vil bli et par kjoler, gensere, capser osv. Hva skal dere i dag? 


Sminkekoster finner du her & concealersett finner du her.

                                                                                                                                                                                                  // Sponset produkter 
 

17 kommentarer

Siste innlegg