IT’S A DEAL DADDY

I dag har jeg vært å trent. Jeg skulle egentlig trene i kveld med søsteren min, men liker å få det overstått tidlig. Jeg har gjort en deal med pappa som jeg faktisk må le av. Hvis jeg ikke trener minimum 2 ganger hver uke, må jeg betale pappa 100 kroner. Så nå må jeg trene hver uke fremover for å ikke tape penger. Litt grei avtale også egentlig, jeg får beholde pengene mine så lenge jeg trener. Haha, uff. Jeg vet jeg kommer til å miste noen hundrelapper, men det blir ikke mange. Jeg trente faktisk alene i dag, likte det ikke så veldig men da har jeg hvert fall trent. Jeg hater å være alene bort sett fra da jeg kan ha kosekvelder med meg selv og sånt. Men når det gjelder å dra til steder kommer det ikke til å tale om at jeg skal være alene. Føler meg ikke så veldig trygg alene heller blant andre mennesker, så å ha en med seg er mye bedre.


Bildene er selvfølgelig tatt før og ikke etter treningen.
 

16 kommentarer

Siste innlegg