COME TO MAMA

Jeg og Didrik tok en kosekvel i går med jordbær smoothie og popcorn – og mye mer nam. Jeg sov utrolig godt i natt og sovnet så lett på grunn av at det begynner å bli kaldere ute. Det er èn ting jeg liker ved høsten, at det blir kaldere men fremdeles ikke snør. Da jeg stod opp i dag, tok jeg med glassene fra i går ned på kjøkkenet hvor jeg fikk øye på to pakker. Jeg skjønte med en gang at sjokoladen jeg bestilte på Ebay for litt siden hadde kommet. Jeg skulle bestille 40 stk kinder country, ettersom pcen min var så treig klikket jeg en gang til og uten å selv merke det hadde jeg visst kjøpt 80 stk. De vil nok holde en stund, eller ikke. Dette er favoritt sjokoladen min, den er så god herregud! Han jeg kjøpte det av må le så sykt av meg. Jeg måtte sende han en melding fordi jeg ikke fikk det jeg ønsker svar på fra siden hans på Ebay. Jeg skrev at jeg var sååå glad i sjokoladen og at jeg håpet på at han kunne sende det til Norge, snill som han var ordnet det seg. 



 

17 kommentarer

Siste innlegg