GIRLS1ST

Jeg vet jeg har veldig mange unge jenter som leser bloggen min – noe som er veldig morsomt å se. Jeg har stadig vekk fått mail fra jenter som har spurt meg om forskjellige ting som handler om akkurat det du selv kan få svar på. På Girls1st finner du de svarene du trenger, du kan stille spørsmål HELT anonymt så ikke vær redd. Still spørsmål om akkurat det du ønsker, og gjerne del dine historier der. Dette er en jenteside som hjelper deg med det du er usikker på, nysgjerrig på og det du bare ønsker å få svar på. Jeg skulle så inderlig ønske teknologien var slik som den er i dag som da jeg var liten og opplevde mitt første kyss, første menstruasjon, første forholdet osv. Det hadde hjulpet meg så mye siden jeg aldri var komfortabel med å spørre vennene mine om dette. Så bruk denne siden godt hvis det er noe du lurer på, her får du svarene du har ventet på. Det er over 10.000 brukere på denne siden og du kan bare gjette hvor mange svar det er kommet på denne siden. Hele 47614 svar på spørsmål fra både anonyme og ikke anonyme. Bli medlem og spør om alt du lurer på innenfor Girls1st nå!!


                                                                                                                                                                                                                 // Reklame

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg