OSLO WITH MY BOYFRIEND

Som sagt hadde jeg en avtale i Oslo i går angående bloggen min som jeg ikke kunne stå over, da hadde jeg nok aldri tilgitt meg selv. Ettersom Oslo er ufattelig stort, og jeg ikke er kjent der ble Didrik med. Møtet gikk kjempe bra og jeg har noe å glede meg til fremover. Da møtet var over dro jeg og Didrik til Karl Johan for å gå litt rundt å titte der. Jeg fant utrolig mye jeg ville kjøpe, men jeg er alltid i tvil om å bruke pengene mine på ting til meg selv, det er jo en enda bedre følelse av å bruke pengene på de du er glad i. Det ble Ben&Jerry’s is på oss, selvfølgelig så kunne vi ikke gå forbi den butikken. Vi skulle egentlig spise på Friday’s, men så fristet det så veldig å heller spise på Egon og da ble det baktpotet til middag der. Didrik er ikke så veldig glad i poteter ettersom han spiste det hele tiden før da han var yngre, så jeg fikk sjokk da jeg så han hadde bestilt det. Planene var ikke så stort mer enn det vi allerede hadde gjort i Oslo, så vi valgte derfor å gå tilbake mot Oslo S. På veien så vi verdens søteste pug som enda var en valp, jeg gikk bak den hele veien fordi jeg ble så forelsket i den. Ååååh, jeg vil så gjerne ha en pug!!! Typisk så gikk toget akkurat da vi kom tilbake, men da tok vi oss en smoothie og tittet litt rundt på senteret. Jeg fikk plutselig øye på noe ufattelig fint på UrbanShop og jeg handlet derfor denne godbiten. Jeg bare vet jeg hadde angret resten av dagen hvis jeg ikke hadde kjøpt denne godbiten. Jeg skal vise dere hva jeg handlet i et innlegg senere i dag, for så fin som den er fortjener den det – hehe.

DE FEM VINNERNE AV MAXFACTOR MAKEUPKIT KONKURRANSEN BLE: @Marthehstensby @Cecilieterkel @Biebswithswag @Solveiighansen & @Vanjagulliksen♥  Kontakt meg på [email protected] for å gi meg adresse & navn.

10 kommentarer

Siste innlegg