NEW IN FROM URBAN

Som sagt kjøpte jeg ikke bare DEN men DE godbitene fra UrbanShop på Oslo S i går. Jeg satt og drømte meg bort i hvordan jeg kunne kledd meg opp med dette & hvor bra det ville sett ut. Men da jeg så prisen ble jeg litt stille. Men likevel så er det lenge siden jeg har kjøpt meg høst/ vinterjakke så hvorfor ikke? Det var Didrik som overtalte meg til å kjøpe den. Det var som om vi hadde byttet roller. Hver enese gang han ser noe fint, prøver jeg å overtale han, bare at han er himla vanskelig å ha med i slike situasjoner. Han kjøper aldri noe til seg selv. Mens jeg trengte kun en god forklaring og så var det rett i kassen for å betale, men i sekundet fikk jeg øye på en utrolig fet snapback fra Carhartt. To nye godbiter ble med meg hjem den dagen, og jeg klarer knapt å vente til jeg kan bruke dette. 

 

17 kommentarer

Siste innlegg