HOME ALONE

I dag dro mamma og pappa til Tyrkia for å slappe av å stranden i hele 2 uker. Jeg, søsteren min og Didrik har huset for oss selv disse ukene så blir gøy å se hva som skjer. Det skal hvert fall bli veldig gøy og ikke minst herlig å få kjelleren nå som de er på ferie! Jeg står for middagen i dag, og det om står på menyen i dag er grønnsakssuppe som jeg er kjempe glad i. Så vi får la hver og en av oss være teenage boss på tur disse ukene. Noe som er vannvittig deilig er at jeg endelig kan høre på høy musikk utenatt de skal banke på døren min og si at jeg må dempe musikken. Musikk er jo ti tusen ganger bedre når det er høyt. Vi har fått penger vi skal leve på disse ukene, vi gikk i minus forrige gang – det var så vidt, så nå blir det bedre prioritering. Mamma og pappa kommer til å være så brune når de kommer hjem, de er naturlige brune fra før av så jeg blir alltid like sjokkert hver eneste gang de kommer hjem fra ferien. Jeg har fått beskjed av søsteren min til å skrive ønskeliste til bursdagen min og jeg kommer faktisk ikke på hva jeg ønsker meg bortsett fra svart maling for øyeblikket. HAHA. Blir nok noe til slutt skal vi se!

26 kommentarer

Siste innlegg