TIRSDAGSKOS

Da Ingvild kom regnet det og har utrolig stygt vær ute. Så hva er vel bedre enn å lage nachos?! Vi begge var super sultne, jeg hadde ikke rukket å spise frokost mens Ingvild droppet lunsjen for dette. Perfekt mat som blir ferdig raskt. Vi satte oss i stuen og nøt denne gode frokosten og lunsjen. Det var ikke lenge etter før vi bestemte oss for å lage brownies cupcakes. Jeg har aldri prøvd dette før, men en gang måtte bli den første. Resultatet ble kjempe bra, de smakte super godt men så mett som vi begge var orket vi bare èn hver. Haha, hvor typisk er ikke det? Vi tok med masse godt ned i kjelleren og satte oss ned for å se på Ekstrem oppussing USA. Både jeg og Ingvild satt der med tårer i øynene etter den triste historien de fortalte om. Det er så rørende slike program som dette her. Man sitter i sin egen stue og sier “skulle ønske de kom til meg”, men å ha kjedelige møbler er en annen ting enn dette her. Det er nesten for godt til å være sant at mennesker endelig kan leve igjen etter fæle opplevelser. Det var kjempe koselig at Ingvild kunne komme til meg i dag, for ingen er ledige til jentekvelden denne uken bortsett fra ensomme meg. Så vi krysser fingrene for at vi får ordnet noe neste uke!

18 kommentarer

Siste innlegg