BIG HAIR DON’T CARE

Gjetter jeg ikke er den eneste som var sjokkert over mitt store hår i går? Jeg trodde aldri i verden at jeg skulle få så mye volum i håret mitt. Det er helt flatt oppe på hodet, finnes ikke noe spesielt volum der. Så det de gjorde i går var å kreppe håret mitt som tok over 1 time. Det ble derfor hår og sminke på en gang. Jeg nøt hvert eneste minutt, så deilig å bare kunne nyte at noen fikser deg, gjør deg vakker. Da håret var ferdig kreppet, gredde dem håret mitt slik at det ble tusen ganger så mer volum. Jeg hadde hakeslep bare vi var ferdige med å kreppe det, tenk dere ansiktet mitt etter siste finishen.


Det tok meg maks 10 minutter etter jeg hadde kommet hjem i går før jeg fikk smerter i halve ansiktet mitt, kunne ikke puste inn med nesen på grunn av at det gjorde så vondt. Mamma tror jeg har fått bihulebetennelse, men det er litt bedre i dag. Jeg har litt på følelsen av at det blir verre nærmere kvelden. Så nå skal jeg lukke vinduet og ikke sove med det åpent. Jeg kan bare ikke bli syk denne uken, jeg har flere ting jeg må få gjort. Jeg har helt glemt å spørre dere om en ting, hvordan var helgen deres?


Jeg bruker kosetoppen min som er fra Urban, fant direktelink så sjekk den gjerne ut her.
 
VIKTIG: Jeg har nå trukket vinneren av SheInside konkurransen og vinneren ble Line Murkèn. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet om ikke lenge, så vær tilgjengelig på mailen din.
 

25 kommentarer

Siste innlegg